اجرای پروژه ساماندهی آسفالت اتوبان پاسداران و میدان شهید فهمیده
اجرای پروژه ساماندهی آسفالت اتوبان پاسداران و میدان شهید فهمیده
شهرداری منطقه ۵ به منظور ساماندهی وضعیت مسیر اتوبان پاسداران منتهی به میدان شهید فهمیده عملیات ساماندهی آسفالت این مسیر را آغاز کرده است.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، ضلع شمالی اتوبان پاسداران حدفاصل بازارچه ماهی تا میدان شهید فهمیده به طور هزار و ۵۰۰ متر به عرض ۱۶ متر و مساحتی بالغ بر ۲۴ هزار و ۱۷۸ مترمربع آسفالت تراشی، زیرسازی و آسفالت اساسی شده است.

آسالفت اساسی ضلع جنوبی اتوبان پاسداران نیز هم اکنون به طول هزار و ۵۵۰ متر و عرض ۱۶ متر جمعا به مساحت ۲۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع درحال انجام بوده و در مراحل پایانی پروژه قرار دارد.

جمع عملیات آسفالت تراشی، زیرسازی، تعویض جداول مورد نیاز و آسفالت اساسی ضلع شمال و جنوب اتوبان پایداران به طول سه کیلومتر و مساحت تقریبی ۵ هکتار بوده است.

این گزارش می افزاید برای ترمیم مسیر اتوبان پاسداران ۱۳ هزار تن آسفالت ریزی انجام گرفته است.

در همین حال آسفالت تراشی و ساماندهی وضعیت میدان شهید فهمیده نیز توسط شهرداری منطقه ۵ آغاز شده است.

درپی اجرای پروژه روگذارهای شمالی و جنوبی، شرایط آسفالت میدان شهید فهمیده وضعیت مطلوبی نداشت لذا ترمیم اساسی آسفالت این محدوده در دستور کار منطقه ۵ قرار گرفت.

این پروژه با مبلغ پیمان ۱۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع اجرا می شود.

یادآور می شود، راهبندان و ایجاد ترافیک در حین اجرای پروژه های عمرانی و ترافیکی امری اجتناب ناپذیر بوده و شهرداری منطقه ۵ ضمن پوزش از این بابت، از شهروندان گرامی به خاطر همکاری در اجرای این پروژه قدردانی می کند.