احداث ۱۶۰۰ متر مکعب دیوار سنگی در امتداد جاده جوان منتهی به ورزشگاه یادگار امام(ره)
احداث ۱۶۰۰ متر مکعب دیوار سنگی در امتداد جاده جوان منتهی به ورزشگاه یادگار امام(ره)
شهردار منطقه ۳ تبریز از شتاب و تسریع عملیات عمرانی در جاده جوان در راستای تعریض و بازگشایی امتداد این جاده و ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره) خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، علی قاسمی ضمن اعلام این خبر گفت: عملیات تعریض و همچنین بازگشایی امتداد خیابان جوان به طول ۳۵۰ متر وعرض ۳۵ متر در حال انجام است که در این راستا عملیات احداث دیوار سنگی به ارتفاع ۳ متر وطول ۵۰۰ متر در حال انجام است که تا کنون به طول ۲۰۰ متر و به حجم ۱۶۰۰ مترمکعب دیوار سنگی در این مسیر احداث شده است.

وی ادامه داد: همچنین جدول گذاری جوب سمت شرقی این جاده به طول ۱۰۰۰ متر در حال اتمام است.

علی قاسمی  افزود: علاوه بر بازگشایی امتداد جاده جوان به طول ۳۵۰ متر، با جابجایی دال های بتنی کناره مسیر این جاده نیز به عرض ۳ مترتعریض شده و در کنار آن یک فقره پارکینک در ورودی شرقی این ورزشگاه به ظرفیت ۱۲۰۰ خودرو جهت تسهیل در رفت و آمد تماشاگران تیم تراکتور در ورودی شرقی این ورزشگاه احداث شده است.

وی ادامه داد: با اجرای عملیات عمرانی در ضلع شرقی ورزشگاه یادگار امام، خیابان جوان به عنوان مسیر دسترسی به استادیوم به طول ۸۵۰ متر افزایش و عرض آن تا ۳۵ متر تعریض می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه با بازگشایی امتداد خیابان جوان، آب های سطحی ناشی از نزول باران و جاری از بالادست اتوبان کسایی نیز مهار خواهد شد گفت: به هنگام بارش باران، گل و لای  تپه ها به خیابان جوان و اتوبان کسایی سرریز و باعث ایجاد چهره نازیبا در این منطقه می‌شود که با انجام عملیات عمرانی و احداث کانال در این منطقه ، آب‌های سطحی به داخل کانال‌ها هدایت خواهند شد.

شهردار منطقه ۳ در ادامه تصریح کرد: با بازگشایی امتداد خیابان جوان کدهای ارتفاعی این مسیر نیز اصلاح خواهد شد.