برج‌های جنوب غرب تبریز رنگ طبیعت به خود می‌گیرد
برج‌های جنوب غرب تبریز رنگ طبیعت به خود می‌گیرد
شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرای عملیات طراحی، نقاشی و زیباسازی بر روی دیوارهای برج‌ها و ساختمان‌های مرتفع سطح منطقه خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، محمد رشتبری با اشاره به پروژه های در دست اقدام در حوزه زیباسازی، اظهار کرد: عملیات زیباسازی بر روی دیوارهای برج های علامه امینی واقع در خیابان شهید صمدی توسط واحد زیباسازی شهرداری منطقه ۷ تبریز در حال انجام است.

رشتبری ضمن تاکید بر لزوم زیباسازی سطح منطقه با پاکسازی زوائد تابلوها، دیوار نوشته‌های زائد و طراحی مناسب محیطی و بهره‌گیری از رنگ‌ها و نقاشی سازگار در منطقه، عنوان کرد: پس از حذف زوائد بصری، فعالیت‌های زیباسازی در نقاط مختلف منطقه طبق برنامه زمانبندی در دست اجراست.

وی با بیان اینکه اعتبار رنگ آمیزی پروژه طراحی و نقاشی دیواره برج های واقع در خیابان شهید صمدی ۷ میلیارد ریال است، افزود: زیباسازی در تبریز مورد غفلت واقع شده بود که در این راستا سال ۱۴۰۲، سال زیباسازی و نورپردازی برای تبریز است.

شهردار منطقه ۷ ضمن اشاره به اقدامات زیباسازی طی سال گذشته و اوایل امسال در این محور افزود: اصلاح روشنایی پارک طولی خیابان شهید صمدی به طول ۲ کیلومتر با هدف بهره مندی بهتر از فضاهای شهری و زیباسازی و بهبود روشنایی و همچنین نصب دو المان نوری زیبا در مسیر از دیگر اقدامات صورت گرفته در این محور پرتردد است.

از دیگر برنامه های آتی زیباسازی حوزه منطقه ۷ تبریز، زیباسازی پل سپاه پاسداران می باشد که مطالعات و طرح های لازم در دست بررسی بوده و بزودی اجرایی می شود.