چند گام تا بهره برداری از پردیس فرهنگ و رسانه تبریز
چند گام تا بهره برداری از پردیس فرهنگ و رسانه تبریز
شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: با نصب روزشمار در محل اجرای پروژه پردیس فرهنگ و رسانه، چندگام تا تحقق مطالبه اصحاب رسانه تبریز باقی است.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: با نصب روزشمار در  محل اجرای پروژه پردیس فرهنگ و رسانه، افتتاح این پروژه عظیم فرهنگی برای روز ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام تاریخی مردم تبریز تعیین شد و فقط چندگام تا تحقق مطالبه اصحاب رسانه تبریز باقی است.

وی افزود: طبق تاکید شهردار تبریز برای افتتاح پروژه ها بر اساس بودجه ۱۴۰۲؛ پروژه پردیس رجائی شهر برای استفاده اصحاب رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه در حال احداث است که در روز ۲۹ بهمن ماه به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه ۲ تعداد طبقات این پروژه را در شش طبقه اعلام و تصریح کرد: فضای هر طبقه مرکز فرهنگی پردیس در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع است که به همراه یک پارک بزرگ احداث می شود و این مجموعه فرهنگی در نوع خود پروژه کم نظیری خواهد بود.

علی‌پور اعتبار اولیه پردیس فرهنگ و رسانه را یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: به محض اتمام این مرکز فرهنگی شاهد تجمیع فعالیت های اصحاب رسانه خواهیم بود و از این مرکز برای استفاده علاقمندان به صورت نمایشگاه دائمی مطبوعات نیز استفاده می شود.