اولین معدن شهرداری تبریز برای افزایش کیفیت آسفالت خریداری شد
اولین معدن شهرداری تبریز برای افزایش کیفیت آسفالت خریداری شد
مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری از خرید یک معدن با هدف افزایش کیفیت آسفالت معابر تبریز خبر داد و گفت: این معدن نیاز سی ساله مصالح و مواد اولیه آسفالت شهرداری تبریز را تامین می کند.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار حسین منیری‌فر در هفتمین نشست از سلسه نشست‌های خبری پایگاه خبری شهریار اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود در تبریز بحث تامین مصالح مواد اولیه مورد نیاز آسفالت برای ارتقا کیفی بهسازی معابر است.

وی با بیان اینکه برای خرید اولین معدن تامین مصالح شهرداری تبریز ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد:  ۲۵ میلیارد تومان برای استخراج مصالح از معدن در هر سال هزینه خواهد شد. این معدن نیاز سی ساله شهرداری تبریز به مصالح و مواد اولیه آسفالت را تامین خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری تبریز تامین مصالح با کیفیت را یکی از ضروریات تولید آسفالت با مقاومت و ماندگاری بالا دانست و ادامه داد: معدن شهرداری تبریز در مرحله واگذاری و عقد قرارداد با پیمانکار جهت استخراج قرار دارد.

وی در پایان گفت: سازمان عمران شهرداری تبریز از ابتدای سال تا به امروز، ۸۵ هزار تن آسفالت برای بهسازی معابر تولید و توزیع کرده است.