احداث پنج سالن ورزشی در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز
احداث پنج سالن ورزشی در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز
شهردار منطقه ۱۰ تبریز از آغاز احداث پنج سالن ورزشی در سطح حوزه شهرداری منطقه خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، موسی زارعی در ششمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز با پایگاه خبری شهریار اظهار کرد: با توجه به دستور شهردار تبریز نسبت به احداث ۲۵ سالن ورزشی در مناطق کم برخوردار، عملیات احداث پنج سالن ورزشی در سطح شهرداری منطقه ۱۰ آغاز شده است.

وی گفت: این پروژه ها با هدف افزایش سرانه ورزشی و بهبود وضعیت سلامت شهروندان در محلات کم برخوردار احداث خواهد شد.

زارعی با اشاره به جزئیات احداث این سالن‌ ورزشی در میدان انقلاب و پارک میلاد عنوان کرد: هم اکنون سالن سرپوشیده میدان انقلاب در زمینی به مساحت هزار و ۴۰۰ متر مربع و سالن ورزشی پارک میلاد در زمینی به مساحت هزار و ۳۷۵ مترمربع وارد مرحله عملیاتی شده است .

شهرداری منطقه ۱۰ تصریح کرد: در اقدام مشابه دو باب سالن ورزشی دیگری نیز در داخل فضای سبز پارک شقایق و پارک کوثر شرقی احداث می شود.

وی همچنین در ادامه از اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح منطقه تا پایان مردادماه سال‌جاری خبر داد و افزود: شهر دوستدار کودک، نمایشگاه صنایع دستی بانوان بی‌سرپرست، برنامه‌های مذهبی و معنوی در سطح حوزه، کارگاه‌های سلامت با موضوعات شهروندی، جشنواره‌ای ورزشی و جشنواره‌های مردمی در اعیاد و سوگواری‌ها عناوین برنامه‌هایی هستند که با هماهنگی سازمان فرهنگی و هنری و شرکت ورزشی باشگاه شهرداری تبریز انجام شده است.