بازیکنانم را هو نکنید؛ خودم به جای شما بازیکنان را تشویق می کنم!
بازیکنانم را هو نکنید؛ خودم به جای شما بازیکنان را تشویق می کنم!
سرمربی تراکتور نسبت به رفتار تماشاگران‌شان در قبال بازیکنان انتقاد کرد و گفت: بازیکنانم را هو نکنید، خودم به جای تماشاگران آن ها را تشویق می کنم!

اویاقلیق: سرمربی تراکتور نسبت به رفتار تماشاگران‌شان در قبال بازیکنان انتقاد کرد و گفت: بازیکنانم را هو نکنید، خودم به جای تماشاگران آن ها را تشویق می کنم!

پاکو خمس در نشست خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان، در خصوص استرس‌اش در این بازی و عملکرد مهدی عبدی، اظهار کرد: مهدی عبدی وظیفه یک مهاجم را با گلزنی انجام داد ولی برخلاف تصورات، من استرس نداشتم.

او در خصوص استقبال کم هواداران از این بازی نسبت به دو دیدار اخیرشان مقابل پرسپولیس و شارجه امارات، ابراز کرد: هواداران آزاد هستند، هر موقع که دوست دارند به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم، اظهار کرد: ایده ما همین است تا روز به روز با تلاش بیشتر به تیم بهتری تبدیل شویم و اشتباهات هفته‌های گذشته را تکرار نکنیم. بازی خوبی انجام دادیم و مستحق پیروزی بودیم. بازی با تیم‌های همچون مس که دفاعی کار می‌کنند، کمی سخت است. ما تلاش خواهیم کرد تا با رفع نواقص جزئی، عملکردمان بهتر شود.

خمس در رابطه با گلایه هواداران در رابطه با نتایج تیم و عملکرد برخی بازیکنان، عنوان کرد: هواداران حق دارند نظرشان را آزادانه بگویند. من معتقدم بازیکنان تلاش‌شان را انجام داده و رفتار حرفه‌ای دارند. بازیکنانم با تمام وجود بازی کرده و ارزش پیراهن تراکتور را می‌دانند. هو شدن حق هیچ کدام‌شان نیست.

او اضافه کرد: معتقدم تلاش و رفتار حرفه‌ای بازیکنان را باید ارزیابی کنیم. احتمال دارد عملکرد یک بازیکن در یک بازی خوب نباشد؛ اما مهم تلاش بازیکنان در زمین است. امروز من به جای تماشاگران بازیکنان را تشویق می‌کنم، البته هواداران حق دارند نظرشان را آزادانه اعلام کنند.

سرمربی تراکتور در رابطه با تأثیر تعطیلی مسابقات روی روند تیم، گفت: من وقفه‌های بین مسابقات را دوست ندارم. تعداد تعطیلی در لیگ ایران زیاد است و گاه برخی تیم‌ها حدود یک ماه بازی نمی‌کنند. وقفه‌ها به نفع تیم‌ها نیست.

خمس یادآور شد: پس از آغاز جام حذفی، تیم‌هایی که در مراحل ابتدایی حذف می‌شوند، هر چند هفته یک بار بازی‌هایشان با وقفه مواجه می‌شود و باید در این راستا چاره اندیشی شود.

او در خصوص عملکرد سعید آقایی در نخستین بازی برای این تیم عنوان کرد: من از بخشی از بازی سعید آقایی رضایت دارم. آقایی باید بیشتر رو به جلو کار کرده و در حمله شرکت کند. او اگر کمی راحت‌تر بازی کند، می‌تواند بیشتر به تیم کمک کند.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال، آیا استقبال کم هوادارن زنگ خطر است؟ مطرح کرد: همواره سعی می‌کنیم به بهترین شیوه فوتبال بازی کنیم تا هواداران لذت ببرند. طبیعی است استادیوم در بازی با پرسپولیس و شارجه پر شود و در برخی دیدارها استقبال کم باشد. هواداران آزادانه تصمیم می‌گیرند، ولی ما وظیفه داریم با عملکرد خوب‌مان تماشاگران را جذب کنیم. من دوست دارم همواره استادیوم پر شود.