تراکتور برد و از قعر جدول جدا شد
تراکتور برد و از قعر جدول جدا شد
تیم فوتبال تراکتور تبریز با تک گل دقایق پایانی مهدی عبدی، مهاجم تازه وارد خود، مس رفسنجان را برد تا نوار ناکامی های این فصل خود را پار کرده و امیدوار به آینده باشد!

اویاقلیق: تیم فوتبال تراکتور تبریز با تک گل دقایق پایانی مهدی عبدی، مهاجم تازه وارد خود، مس رفسنجان را برد تا نوار ناکامی های این فصل خود را پار کرده و امیدوار به آینده باشد!

دیدار تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان ت در شرایطی آغاز شد که تراکتوری‌ها از همان ابتدا با پاس‌های کوتاه و فشار و پرس روی دفاع حریف تلاش کردند برتری کاملی روی دروازه حریف داشته باشند اما با وجود تلاش بسیار آن‌ها برای گلزنی تا دقیقه ۸۴ مسابقه صبر کردند تا مهدی عبدی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود در همان اولین بازی برای تراکتور کار را تمام کند. این سه امتیاز با ارزش برای تراکتوری‌ها در شرایطی بود که هواداران علیه بازیکنان این تیم دم گرفته بودند. تراکتور با این پیروزی اولین برد خود را در لیگ به دست آورد تا بعد از دو شکست مقابل پرسپولیس و سپاهان نفس راحتی بکشد. مس رفسنجان هم با ادامه شرایط نه چندان امیدوار کننده‌اش در رقابت‌های امسال فعلا از ۴ بازی تنها دو امتیاز اندوخته است.

تراکتور یک- مس رفسنجان صفر (مهدی عبدی دقیقه ۸۶): نفوذ و پیشروی مهدی حسینی به گوشه محوطه جریمه و پاس اریب او به داخل محوطه جریمه مس رفسنجان با قطع توپی زیبا از سوی مهدی عبدی همراه بود تا این بازیکن تک گل بازی را به ثمر برساند و خود را به آغوش محمد نصرتی مربی تیم تراکتور برساند.

عارف آقاسی، مهدی شیری و شجاع خلیل زاده نمایش امیدوار کننده‌ای از خود نشان دادند اما عنوان بهترین بازیکن را باید به مهدی عبدی داد که یک گل سرنوشت ساز، سه امتیازی و بسیار پر اهمیت را وارد دروازه حریف کرد تا یکبار دیگر ارزش‌های تمام کننده‌ی خود را به رخ بکشد.

گلزنی ‌‌و پیروزی تراکتور‌ در شرایطی حاصل شد که سکوهای هوادرای به طرز عجیبی مشغول شماتت بازیکنان بودند‌ آن هم در شرایطی که تیم مشغول بهترین نمایشش از ابتدای مسابقات بود و تیم قدرتمند مس رفسنجان را به عقب راند و روی دروازه این تیم خطرات مختلفی ایجاد می‌کرد. در نهایت یک تمام کننده چیزی که گمشده پازل پاکو‌ خمس بود سرنوشت این بازی را رقم زد تا تراکتوری‌ها نفس راحتی بکشند. آن‌ها بازی عقب افتاده با استقلال خوزستان دارند که اگر در آن موفق بشوند با آرامش به تعطیلات خواهند رفت.