اجرای هم زمان ۱۳ پروژه عمرانی در شهرک خاوران
اجرای هم زمان ۱۳ پروژه عمرانی در شهرک خاوران
شهردار منطقه ۹ از اجرای پروژه های عمرانی در راستای برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در این شهرک تازه تأسیس خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، محمد حسین زاده با اشاره به توسعه عمرانی جنوب شرق تبریز، اجرای پروژه‌های متعدد کوچک و بزرگ عمرانی را در بخش های مختلف فرهنگی، خدماتی، رفاهی، فضای سبز و … نشانه جدیت مدیریت شهری در این منطقه برای تحقق اهداف پیش بینی شده دانست و اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های شهری و افزایش سرانه های عمومی از مهمترین نتایج این اقدامات است.

شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: اغلب پروژه‌های در دست اجرا دارای پیشرفت فیزیکی مطلوبی هستند و در مسیر اجرای این پروژه ها مصمم به اتمام آنها طبق برنامه زمانبندی هستیم.

حسین زاده در تشریح پروژه های در دست اجرا گفت: عملیات آماده سازی اراضی تازه تملک شده، احداث کانال فرامنطقه ای، احداث پارک نشاط، احداث خانه مادر-کودک پارک دوستدار کودک، اجرا و توسعه شبکه فاضلاب شهری خاوران، احداث پل عابر پیاده باغ یعقوب، اجرای پل خلعت پوشان،جدول گذاری کوی هنر و خیابان ۱۲ متری،  تجهیز نواقص مرکز همایش های بین المللی تبریز و چندین پروژه دیگر نیز از جمله پروژه های در دست اجراست.

وی درپایان افزود: با تمرکز برشناسایی، احصاء و رفع مشکلات موجود و برنامه ریزی برای تداوم فعالیت های عمرانی و خدماتی شهری، درصددیم شتاب بخشی در اجرای پروژه های در دست اقدام را عملی کرده و بخشی از تاخیر بوجود آمده در اجرای این پروژه ها را جبران کنیم.