۲۵ هکتار از فضای سبز تفرجگاه عباس میرزا به شبکه مکانیزه آب خام مجهز شد
۲۵ هکتار از فضای سبز تفرجگاه عباس میرزا به شبکه مکانیزه آب خام مجهز شد
به همت نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز ۲۵ هکتار از فضای سبز تفرجگاه جنگلی عباس میرزا به شبکه مکانیزه آب خام مجهز شد.
به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، به همت نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز ۲۵ هکتار از فضای سبز تفرجگاه جنگلی عباس میرزا به شبکه مکانیزه آب خام مجهز شد.
سیامک آسیایی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های فضای سبز تفرجگاه عباس میرزا با اعلام این خبر، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام یافته جهت بهبود وضع کیفی و کمی فضای سبز تفرجگاه عباس میرزا و تامین تجهیزات لازم و نیز استفاده از شیوه های نوین آبیاری ، اجرای عملیات لوله گذاری و تبدیل آبیاری با تانکر ۲۵ هکتار از فضای سبز این پارک جنگلی به شبکه مکانیزه آب خام در کمتر از ۳ روز با تلاش شبانه‌روزی نیروهای این سازمان انجام گرفت.
وی با اشاره به اینکه مکانیزه کردن روش آبیاری فضاهای سبز شهری باعث اصلاح روش آبیاری ، صرفه جویی و مدیریت بهینه منابع آبی و نیز بهبود وضع کیفی درختان و درختچه ها خواهد شد بر تلاش نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز برای حذف تدریجی تانکرهای آبیاری و عملیاتی کردن طرح جامع شبکه آب خام شهری تاکید کرد. گفتنی با تغییرات مدیریتی انجام یافته اخیر در تفرجگاه عباس میرزا و انجام روزانه آیتمهای ابلاغی و نیز پیگیری‌های لازم، شاهد بهبود فرآیند کاری در این پارک جنگلی و روند رو به رشد امور هستیم.