پیام هوادارن را شنیدیم/تاوان تغییرات را می دهیم!
پیام هوادارن را شنیدیم/تاوان تغییرات را می دهیم!
سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: ما تغییرات گسترده‌ای در تیم خود داشتیم و تاوان همین موضوع را می‌دهیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: ما تغییرات گسترده‌ای در تیم خود داشتیم و تاوان همین موضوع را می‌دهیم.

سعید مظفری‌زاده پس از شکست ۳ بر یک تیم فوتبال تراکتور مقابل شارجه اظهار داشت: واقعا شکست تلخی بود. بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودند و با تمام تلاش در زمین حاضر شدند، اما تغییرات گسترده و عدم هماهنگی موجب می‌شود که امتیاز از دست بدهیم. امیدوارم با گذشت زمان و هماهنگی بیشتر بتوانیم نتایج بدی که در سه بازی اخیر گرفته‌ایم جبران کنیم.

وی ادامه داد: در این سه بازی هرچه جلوتر رفتیم شرایط تیم بهتر شد. در نیمه دوم همین مسابقه آن بازی که سبک تمرینی ما و بازی روی زمین را به خوبی انجام دادیم، اما هنوز آمادگی و هماهنگی کامل در تیم ما وجود ندارد. امیدوارم با برگشت به لیگ برتر و کسب نتایج خوب بتوانیم لطف و محبت هواداران را در دو بازی اخیر جبران کنیم. آنها سنگ تمام گذاشتند و بازیکنان باید از جان و دل مایه بگذارند تا جواب محبت این تماشاگران را بدهند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور درمورد عدم وجود ثبات در این تیم، گفت: ما بابت تغییرات گسترده‌ای که در نفرات خود داشتیم تاوان می‌دهیم. امیدوارم با گذر زمان و هماهنگی بیشتر بین بازیکنان و تمرینات بهتر بتوانیم این معضل و مشکل را برطرف کنیم.

مظفری‌زاده خاطرنشان کرد: هواداران حق دارند، چون همه جوره پشت تیم هستند. سرمایه‌ها و برنده واقعی در بازی‌های اخیر آنها هستند. هویت باشگاه با حضور همین هواداران رقم می‌خورد. تمام بازیکنان پیام هواداران را شنیدند و امیدوارم با تمام وجود تلاش کنند تا محبت این تماشاگران را جبران کنند.

وی درمورد احتمال جابجایی بازیکنان خارجی این تیم، تصریح کرد: آخرین نفری که لیست ما جا داشت را با مهدی عبدی پر کردیم و از اولین بازی پیش‌رو می‌تواند همراه تیم باشد. صحبتی از نفر جدید دیگری نیست و نفرات ما تکمیل هستند.