موقعیت‌ها را به حریف هدیه دادیم
موقعیت‌ها را به حریف هدیه دادیم
سرمربی تراکتور معتقد است بازیکنان او در دیدار برابر تراکتور بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

سرمربی تراکتور معتقد است بازیکنان او در دیدار برابر تراکتور بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

تراکتور در دیدار پلی‌آفلیگ قهرمانان آسیا با نتیجه سه بر یک برایر الشارجه شکست خود تا موفق به صعود به مرحله گروهی این رقابت‌ها نشود. پاکو خمز پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شکست برابر شارجه؟

فکر می‌کنم بازی خوبی مقابل یک تیم بزرگ انجام دادیم و توانستیم موقعیت ایجاد کنیم. فکر می‌کنم بازی‌ها را از دست می‌دهیم، چون موقعیت‌های زیادی به حریف هدیه می‌دهیم؛ این باعث تاسف است، چون بازی خیلی خوبی انجام دادیم ولی یک جاهایی خودمان موقعیت‌هایی به حریف می‌دهیم یا در یارگیری اشتباه می‌کنیم یا خیلی راحت توپ‌ها را لو می‌دهیم و به حریف می‌دهیم تا موقعیت ایجاد کند. ما باید سعی کنیم این مشکل را برطرف کنیم. در کل بازی خوبی انجام دادیم و روی یک چیزهایی هنوز باید بیشتر تمرین کنیم. بچه‌ها خوب جنگیدند و تلاش کردند ولی هنوز یک چیزهایی را باید بهتر کنیم.

چه زمانی تراکتورِ خمس را می‌بینیم؟

از الان نمی‌توانم بگویم اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که در این بازی نسبت به بازی پرسپولیس و بازی سپاهان خیلی بهتر بودیم و پیشرفت کردیم. بازی بهتری نسبت به دو بازی قبلی انجام دادیم ولی یک نقطه مشترک داریم و آن هم این است که در هر سه بازی به حریف گل هدیه دادیم. گل‌هایی که خوردیم به خاطر اشتباهات خودمان بوده و تا وقتی که این را برطرف نکنیم، قطعا مشکل خواهیم داشت.

این شکست با اشتباهات مدافعان رقم خورد یا هافبک‌ها؟

اشتباهاتی که من به آن اشاره کردم، اشتباهات فردی در قسمت‌هایی از زمین است. منظور من تصمیم‌گیری‌های اشتباه فردی بود که ما روی آن کار کردیم و آنالیز کردیم و در تمرینات سعی کردیم آنها را برطرف کنیم اما هنوز ادامه دارد و ما باید روز به روز کار کنیم تا آن را رفع کنیم و تیم به شرایط عادی برگردد.

مذاکره با عیسی آل‌کثیر؟

من چیزی نمی‌دانم.