دوره نطق‎ های آتشین به پایان رسیده/امنیت روانی جامعه را به خطر نیاندازید
دوره نطق‎ های آتشین به پایان رسیده/امنیت روانی جامعه را به خطر نیاندازید
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دوره نطق‌های آتشین و زیر سوال بردن یکسری مسائل و رفتارهایی از این قبیل به سر آمده و نمی‌توان با اینگونه رفتارها افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد.

اویاقلیق به نقل از ایرنا: مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر لزوم اعتماد به مسئولان در بیان انتقادات، گفت: بعضی از مسئولین و شخصیت‌ها با هدف دیده شدن مطالبی را مطرح می‌کنند که به صلاح کشور و جامعه نیست. این اشخاص در اظهاراتشان فقط به‌دنبال مطرح کردن خود هستند و امنیت روانی و امنیت فکری جامعه را مورد توجه قرار نمی‌دهند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: البته واقعیت ماجرا این است که دیگر اینگونه رفتارها پیش چشم مردم و جلوه‌ای ندارد و مردم به اینگونه اظهارات توجهی نمی‌کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دیگر دوره نطق‌های آتشین و زیر سوال بردن خدمات دولت و رفتارهایی از این قبیل به سر آمده و با اینگونه رفتارها نمی‌توان افکار عمومی جامعه را تحت تاثیر قرار داد.

وی یادآور شد: مردم از مسئولان توقع دارند که با بررسی‌های کارشناسان مشکلات کشور را حل کنند و مسئولی را قبول دارند که در این چهارچوب به رفع مشکلات مردم بپردازد.

رهبر انقلاب اخیرا در موضوع انتقاد از مسئولان گفتند «نمی‌گوییم انتقاد نباشد اما بیان انتقاد همراه با اعتماد به مسئولان باشد.»