صدور ۱۶۵ فقره پروانه ساخت از ابتدای سال جاری
صدور ۱۶۵ فقره پروانه ساخت از ابتدای سال جاری
شهردار منطقه ۴ تبریز از صدور ۱۶۵ فقره پروانه ساختمانی از ابتدای سال جاری تا به امروز خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، هادی مقدم زاده با اعلام این مطلب گفت: ارائه بسته‌های تشویقی و تسهیل و تسریع روند صدور پروانه ساختمانی در حوزه منطقه ۴ اقبال شهروندان برای این موضوع را به دنبال داشته است.

شهردار منطقه ۴ تشریح کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز ۱۶۵ فقره پروانه ساختمانی در حوزه شهرداری منطقه ۴ صادر شده است. او افزود: تعداد گواهی های صادر شده نیز در معاونت شهرسازی و معماری منطقه از ابتدای سال جاری، دوهزار و ۱۱۴ فقره بوده است که از این تعداد، ۲۳۰ فقره عدم خلافی، ۱۶۵ فقره پروانه، ۸۳ فقره پایانکار و یکهزار و ۶۳۶ مورد استعلامات است.

مقدم‌زاده تکریم ارباب رجوع را یکی از اولویت های مهم مدیریت شهری عنوان کرد و ادامه داد: کاهش مدت زمان صدور پروانه ساختمانی با هدف جلب رضایت شهروندان در دستور کار داریم و این مهم را با جدیت دنبال می‌کنیم.

شهردار منطقه ۴ اظهار داشت: به دنبال افزایش صدور پروانه ساختمانی ضمن حفظ حقوق شهروندان، نوسازی و ایمن‌سازی، کاهش ساخت و ساز غیرمجاز را نیز شاهد هستیم.

به گفته مقدم‌زاده ساخت و ساز غیرمجاز از ابتدای سال جاری تا به امروز در سطح منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۶۲ درصدی داشته که این اتفاق محصول افزایش اعتماد شهروندان به شهرداری و برخورد قاطعانه با این نوع ساخت و ساز ناایمن بوده است.

وی تشریح کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز، تعداد ساخت و ساز غیرمجاز متوقف شده ۱۳۱ مورد بوده و این در حالی است که این رقم برای مدت مشابه سال گذشته ۷۹ مورد ثبت شده است