پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه احداث ساختمان مرکز کنترل ترافیک هوشمند تبریز
پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه احداث ساختمان مرکز کنترل ترافیک هوشمند تبریز
شهردار منطقه ۱ تبریز از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی عملیات عمرانی احداث ساختمان کنترل ترافیک هوشمند و مدیریت بحران تبریز با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان خبر داد

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، حمید شاهوردی در نخستین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: عملیات اجرای پروژه احداث ساختمان مرکز کنترل ترافیک شهرداری تبریز توسط شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری  پروژه و با کارفرمایی شهرداری منطقه یک در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این ساختمان شامل ۵ طبقه با هدف انتقال سازمان های آمارو فناوری، ترافیک و مدیریت مهندسی و شبکه حمل و نقل در حال احداث است، تصریح کرد: این ساختمان در حدود ۹ هزار مترمربع اعیان و ۲۴۰۰ مترمربع عرصه واقع در توانیر روبروی بازارچه ائل ایستین قرار دارد و تلاش تمامی دست اندرکاران این است که عملیات عمرانی این پروژه تا آخر بهمن ماه به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه ۱ تبریز هدف از راه‌اندازی این مرکز را ساماندهی ترافیک شهر تبریز، سرعت عمل در باز کردن گره‌های ترافیکی و همچنین بهبود عبور و مرور اعلام کرد و اضافه کرد: این مجموعه با هدف همگام سازی سازمان های مرتبط با هوشمندسازی و فناوری اطلاعات در جهت افزایش هماهنگی و بهبود خدمت رسانی احداث می‌شود.

نخستین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز با پایگاه خبری شهریار در سال جاری با حضور حمید شاهوردی، شهردار منطقه ۱ تبریز برگزار شد.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها برگزار می شود.