پارکینگ ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام ( ره ) آماده خدمات رسانی به تماشاگران دیدار تراکتور وپرسپولیس
پارکینگ ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام ( ره ) آماده خدمات رسانی به تماشاگران دیدار تراکتور وپرسپولیس
شهردار منطقه 3 تبریز از آماده سازی راه های دسترسی به پارکینک ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام ( ره) از سوی این شهرداری خبر داد وگفت: با آماده سازی راه های دسترسی به پارکینگ ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام ( ره ) وهمچنین افزایش ظرفیت این پارکینگ هواداران عزیز تراکتور می توانند در بازی تراکتور وپرسپولیس که روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود از این پارکینگ استفاده کنند.

به گزارش اویاقلیق به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز، اکبر پورخردمند افزود: با دستور شهردار تبریز علاوه بر تسریع در ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام ، پارکینگ این ورودی آماده سازی شده ودربازی تیم های تراکتور و پرسپولیس که فردا چهارشنبه برگزار می شود در اختیار تماشاگران فهیم تراکتور قرار می گیرد.

شهردار منطقه ۳ تبریز، با اعلام اینکه برای تسهیل در رفت وآمد تماشاگران فهیم تیم تراکتو به ورزشگاه یادگار امام ، ظرفیت پارکینگ ورودی ضلع شرقی این ورزشگاه ۵۰ درصد افزایش یافته است ، تصریح کرد: به دلیل موقعیت خاص این ورودی، آماده سازی و افزایش ظرفیت پارکینگ، تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی در هنگام برگزاری بازی های تیم تراکتور خواهد داشت.

پورخردمند تصریح کرد: با توجه به اینکه استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به دلیل برگزاری بازی های تراکتور در سطح ملی وبین المللی یکی از بهترین نقاط برای معرفی تبریز در ابعاد داخلی و بین المللی است ، ساماندهی اطراف این استادیوم در شان هواداران فوتبال تبریز از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

وی افزود: در این راستا علاوه بر احداث پارکینگ ، عملیات ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه و بازگشایی امتداد خیابان جوان به طول ۳۵۰ متر وعرض ۳۵ متر نیز آغاز شده است که با توجه به برگزاری دیدارهای تیم تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا، تسریع در روند اجرایی این پروژه در دستور کار شهرداری منطقه ۳ قرار دارد.