پای گلف به مدارس تبریز باز می شود
پای گلف به مدارس تبریز باز می شود
رئیس هیأت گلف آذربایجان شرقی از توسعه ورزش گلف در مدارس تبریز برای معرفی و شناسندن این رشته ورزشی و کشف استعدادهای جدید خبر داد.

به گزارش اویاقلیق، امیر کوین عصر روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اعلام این خبر، اظهار کرد: ورزش گلف به طور واقعی در آذربایجان شرقی شرقی معرفی و شناخته نشده است.

وی افزود: گلف ورزشی مفرح و جذاب است و می توان به صورت خانوادگی آن را بازی کرد، که این نشانگر خانواده محور بودن این رشته ورزشی است.

کوین ادامه داد: شهرداری تبریز ورزش گلف را به عنوان ورزش همگانی مورد حمایت قرار داده است و در این راستا اقدام به ساماندهی زمین های گلف در سطح شهر تبریز کرده است.

رئیس هیأت گلف استان، با اشاره به همکاری و تفاهم‌نامه های منعقد شده این هیات برای توسعه این ورزش خاطرنشان کرد: برای توسعه ورزش گلف، تفاهم‌نامه ای با دانشگاه تبریز برای احداث ۶ زمین گلف و نیر تفاهم‌نامه ای با پایگاه شکاری برای تامین زمین تمرینی به وسعت ۶۰ هکتار منعقد کرده ایم.

کوین یادآور شد: از زمان تحویل هیأت گلف استان تعداد بیمه شدگان این رشته ورزشی را از ۳۸ به ۳۲۱ بیمه شده ورزشکاری گلف در سطح استان رساندیم.