کاهش ۷۵ درصدی ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه ۱۰ تبریز
کاهش ۷۵ درصدی ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه ۱۰ تبریز
شهردار منطقه ۱۰ تبریز از کاهش حدود ۷۵ درصدی ساخت و ساز غیرمجاز در سطح این منطقه از ابتدای سال جاری در مقایسه به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، موسی زارعی با اشاره به ضرورت نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز گفت:  عوامل این منطقه علاوه بر گشت زنی مرتب در سطح حوزه منطقه، ضمن جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز با متخلفان این امر نیز برخورد قانونی می‌کنند.

وی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در ماه‌های اخیر، اظهار کرد: طی چهار ماه گذشته ساخت و سازهای غیر اصولی در سطح منطقه ۷۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه با نظارت‌های مکفی ، آمار ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح حوزه شهرداری منطقه روندی نزولی دارد تصریح کرد: روند ساخت تعداد معدودی از احداثی‌هایی که بدون مجوز در سطح حوزه اجرا شده با تلاش عوامل خدمات شهری منطقه متوقف و راهنمایی‌های لازم جهت اقدامات بعدی از مسیر قانونی و اخذ مجوزهای لازم، ارائه شده است.

زارعی با بیان اینکه بی‌شک یکسری از افراد سودجو به دنبال سودآوری بیشتری هستند که سودشان هم از تخلفات ساختمانی به دست می‌آید، افزود: املاک قولنامه‌ای اغلب دارای مشکلات قانونی بوده و شامل ساخت و سازهای غیر مجاز هستند که به شهروندان توصیه می‌شود از خرید املاک قولنامه‌ای خودداری کرده و با رعایت قوانین شهری از انجام هرگونه تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیر مجاز دوری کنند.