مدیران وارداتی مدیرعامل سابق مس کی پاکسازی می شوند!؟
مدیران وارداتی مدیرعامل سابق مس کی پاکسازی می شوند!؟
تداوم تغییرات مدیریتی در شرکت ملی صنایع مس ایران و پاکسازی اعوان و انصار وارداتی مدیرعامل سابق این شرکت، از جمله مهم ترین و کلیدی ترین مطالبات این روزهای استان از مدیرعامل جدید مس ایران به شمار می رود که نباید مشمول مرور زمان و تاخیر شود!

اویاقلیق: تداوم تغییرات مدیریتی در شرکت ملی صنایع مس ایران و پاکسازی اعوان و انصار وارداتی مدیرعامل سابق این شرکت، از جمله مهم ترین و کلیدی ترین مطالبات این روزهای استان از مدیرعامل جدید مس ایران به شمار می رود که نباید مشمول مرور زمان و تاخیر شود!

این موضوع، بیشتر از آن جهت اهمیت دارد که هرگونه تاخیر در ایجاد تغییرات مدیریتی، جدای از تداوم سوء مدیریت ها و برخی مشکلات حاکم بر شرکت های تابعه، چه بسا فرصت لاپوشانی برخی تخلفات رخ داده در این دسته از شرکت ها را نیز به تیم منتسب به مدیریت قبلی بدهد.

علی رستمی، مدیرعامل پیشین مس ایران، مهرماه سال گذشته در نخستین و تنها نشست خبری خود با رسانه های استان کرمان، در اظهارنظری مدعی شده بود که تمامی مدیرانی که با خود وی و بدون رعایت شرایط و ضوابط جذب و استخدام وارد شرکت مس ایران شده اند، به همراه وی از این شرکت خارج خواهند شد، اتفاقی که با گذشت نزدیک به دو هفته از برکناری وی هنوز محقق نشده است.

تغییر و برکناری مدیران منتسب به علی رستمی از مجموعه مس ایران به ویژه مدیر مجتمع مس سونگون، که از اعوان و انصار نزدیک مدیرعامل سابق بوده و بدون حتی یک روز سابقه مدیریت تخصصی در این دسته مسوولیت ها و تنها به صورت رانتی عهده دار مدیریت مس سونگون شده است، یکی از جدی ترین و اصلی ترین مطالبات منطقه و استان به شمار می رود. حال باید منتظر ماند و دید، مدیرعامل جدید مس ایران، چه تصمیمی در قبال ایجاد تغییرات مدیریتی در مس سونگون برخی مشکلات مدیریتی در این مجموعه اتخاذ خواهد کرد.