چند ساعت تا باز شدن پنجره تراکتور
چند ساعت تا باز شدن پنجره تراکتور
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز قاطعان هاز باز شدن پنجره این باشگاه تا ساعاتی دیگر خبر داده است.

باشگاه تراکتور که فعالیت چشمگیری در نقل و انتقالات تابستانی داشته و بازیکنان شاخص زیادی به خدمت گرفته، صبح دیروز دوشنبه با خبر شوکه کننده‌ای مواجه شد؛ اینکه سازمان لیگ اعلام کرده بخاطر عدم پرداخت یک بدهی(مبلغ رضایت‌نامه گوستاوو واگنین به باشگاه سابقش در رومانی) پنجره تراکتوری‌ها توسط فیفا بسته است.

بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور موجب شد تا سازمان لیگ اطلاعیه رسمی بدهد و تاکید کند که این تیم اجازه استفاده از بازیکنان جدیدش را ندارد، اما تراکتوری‌ها معتقد هستند قبل از رقم خوردن این اتفاق قرارداد بازیکنان جدیدشان را در سازمان لیگ ثبت کرده‌اند.

با این وجود هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر اظهار کرد: مشکلی برای پرداخت وجود ندارد و ما مبلغ ۱۷۶ هزار دلار به حساب باشگاه رومانیایی با ۱۰ درصد غرامت پرداخت نمودیم و بدهی خود را به طور کامل تسویه کردیم و روز سه‌شنبه هم دستور رفع بسته شدن پنجره را می‌گیریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور یادآور شد: ما روز شنبه هفته گذشته ثبت نام را انجام دادیم ولی نامه فیفا ۶ روز بعد آمده است. من از آقای تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال که انسان با درایتی هستند، می‌خواهم تا این مسئله را حل کنند و روابط بین‌الملل فدراسیون از فیفا استعلام بگیرد چون فردا پنجره ما باز می‌شود.