۳۶۰۰ تن آسفالت در معابر شهرک خاوران توزیع شد
۳۶۰۰ تن آسفالت در معابر شهرک خاوران توزیع شد
شهردار منطقه ۹ تبریز با اشاره به توزیع ۳۶۰۰ تن آسفالت در معابر شهرک خاوران از ابتدای سال جاری گفت: تا رسیدن به نقطه مطلوب عملیات آسفالت ریزی معابر در جنوب شرق تبریز استمرار دارد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، محمد حسین زاده اظهارکرد: آسفالت ریزی در معابر اصلی و فرعی شهری یکی از چالش های مدیریت شهری و همچنین یکی از مطالبه های عمومی از شهرداری است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای عمران و آبادانی در سطح حوزه استحفاظی منطقه و شهرک خاوران، امسال با جدیت این موضوع دنبال شده و طبق آمار موجود، آسفالت ریزی قابل توجهی در معابر شهرک خاوران انجام شده است.

شهردار منطقه افزود: در این راستا، در فروردین ماه، ۶۹ تن، در اردیبهشت ماه، هزار و ۱۰۳ تن، در خرداد ماه، ۳۵۴ تن و درتیرماه، دو هزار و ۷۴ تن، آسفالت در معابر این حوزه توزیع شده که طی ماه‌های آتی نیز طبق برنامه ریزی ها این میزان با افزایش چشمگیری روبرو می شود.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر استفاده حداکثری از فصل کاری، تصریح کرد: در کنار اجرای آسفالت ریزی اساسی معابر تازه احداث و پرتردد، ترمیم، رفع فرسودگی و روکش مناسب آسفالت سایر معابر اصلی و فرعی نیز در دستورکار معاونت فنی و عمرانی و معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه قرار داشته و تا رسیدن به نقطه مطلوب این عملیات در جنوب شرق تبریز استمرار دارد.