ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره)، ارمغان شهرداری برای هواداران تیم تراکتور
ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره)، ارمغان شهرداری برای هواداران تیم تراکتور
شهردار منطقه ۳ تبریز از تداوم عملیات عمرانی در جاده جوان در راستای تعریض و بازگشایی امتداد این جاده و ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره) برای تسهیل در ورود تماشاگران تیم تراکتور به این ورزشگاه خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، اکبر پورخردمند در بازدید از این پروژه ضمن اعلام این خبر گفت: عملیات تعریض و همچنین بازگشایی امتداد خیابان جوان به طول ۳۵۰ متر و عرض ۳۵ متر آغاز شده است که در این راستا عملیات احداث دیوار سنگی به ارتفاع ۳ متر و طول ۵۰۰ متر و همچنین جدول گذاری جوب سمت شرقی این جاده به طول ۸۵۰ متر در حال انجام است.

پورخردمند همچنین بر ساماندهی محوطه ورزشگاه یادگار امام (ره) تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به دلیل برگزاری بازی های تراکتور در سطح ملی و بین المللی یکی از بهترین نقاط برای معرفی تبریز در ابعاد داخلی و بین المللی است، ساماندهی اطراف این استادیوم در شان هواداران فوتبال تبریز از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: علاوه بر بازگشایی امتداد جاده جوان به طول ۳۵۰ متر، با جابجایی دال های بتنی کناره مسیر این جاده نیز به عرض ۳ متر تعریض شده و در کنار آن یک فقره پارکینگ در ورودی شرقی این ورزشگاه در حال ساخت است.

پورخردمند ادامه داد: با اجرای عملیات عمرانی در ضلع شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره)، خیابان جوان به عنوان مسیر دسترسی به استادیوم به طول ۸۵۰ متر افزایش و عرض آن تا ۳۵ متر تعریض می‌شو.

وی همچنین با اشاره به اینکه با بازگشایی امتداد خیابان جوان، آب های سطحی ناشی از نزول باران و جاری از بالادست اتوبان کسایی نیز مهار خواهد شد گفت: به هنگام نزول باران، گل و لای  تپه ها به خیابان جوان و اتوبان کسایی سرریز و باعث ایجاد چهره نازیبا در این منطقه می‌شود که با انجام عملیات عمرانی و احداث کانال در این منطقه آب‌های سطحی به داخل کانال‌ها هدایت خواهند شد.

شهردار منطقه در ادامه تصریح کرد: با بازگشایی امتداد خیابان جوان کدهای ارتفاعی این مسیر نیز اصلاح خواهد شد.