«مرثیه سکوت»، میزبان دلدادگان حسینی و خانواده ناشنوایان تبریز است
«مرثیه سکوت»، میزبان دلدادگان حسینی و خانواده ناشنوایان تبریز است
خانواده ناشنوایان تبریز، همزمان با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مجلس عزای "مرثیه سکوت" سوگواری خواهند کرد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، آیین ارادت ورزی مرثیه سکوت، توسط انجمن ناشنوایان تبریز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، میزبان عموم همشهریان به ویژه ناشنوایان گرامی جهت عرض ارادت به آستان سید الشهدا(ع) خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: هر فرصتی برای ارادت ورزی به ساحت قدسی اباعبدالله الحسین(ع) برای مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز مغتنم است و ما از هر فرصتی برای تحقق این موضوع تلاش می کنیم.

امیر نصیربیگی خاطرنشان کرد: حال و هوای این مراسم و مناسک همواره دلپذیر است و نشان از ارادتی خالصانه و حقیقی به درگاه قدسی سید الشهدا(ع) و همه شهدای گلگون کفن کربلا دارد.

وی ادامه داد: برگزاری این رویداد، تلاشی در راستای همراهی با اقشار مختلف جامعه است و در تلاش هستیم ار همراهی شهروندان در رویدادهای فرهنگی و آئینی بهره مند شویم.

این برنامه در ایام سوگواری دهه اول محرم، هر شب در محل چایکنار، نرسیده به پارک مسافر برگزار خواهد شد و میزبان و پذیرای همه شیفتگان و دلدادگان خواهد بود و به شکل همزمان برای ناشنوایان گرامی، به زبان اشاره ترجمه می شود.