کسب درآمد بیشتر شهرداری مساوی ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است
کسب درآمد بیشتر شهرداری مساوی ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است
با ریاست شهردار منطقه 3 جلسه درآمد این هفته منطقه، صبح و ظهر امروز در دو تایم تشکیل یافته و چگونگی راهکارهای افزایش درآمد منطقه، مورد بررسی شهردار و سایر اعضاء جلسه قرار گرفت.

به گزارش اویاقلیق به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز، از سلسله جلسات درآمد منطقه، این هفته نیز جلسه درآمد در دو تایم صبح اول وقت ادارای و ظهر بعداز وقت اداری، در سالن اجتماعات منطقه با ریاست شهردار منطقه و حضور سایر اعضاء کمیته درآمد، برگزار شد.

اکبر پورخردمند در جمع حاضران جلسه موضوع درآمد در شهرداری را موضوعی مرتبط به تمام معاونت‌ها و واحدهای منطقه دانسته و گفت: سوق دادن بحث درآمد صرفا به حوزه‌های صدور مجوزها و پروانه و عوارض‌ها و کمیسیون‌های مرتبط و… ، نگاهی ناقص و نوعی انحراف نگاه از موضوع است.

شهردار منطقه افزود: تا وقتی تمامی معاونت‌ها و واحدهای منطقه موضوع را دغدغه خود ندانند، شهرداری در بحث درآمد موفقیت مطلوبی بدست نخواهد آورد، پس باید همه در کنار هم و به کمک هم در ارتقاء سطح درآمد منطقه تلاش کنیم.

پورخردمند، کسب درآمد بیشتر شهرداری را مساوی با ارائه خدمات بیشتر به شهروندان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: درآمد شهرداری هر چقدر بیشتر باشد همان میزان به اندازه خدمات ارائه شده به شهر و شهروندان بیشتر خواهد شد، بنابراین کسب درآمد بیشتر شهرداری به نفع خود شهروندان است و در این راستا شهروندان می‌توانند با پرداخت به موقع حق و حقوق شهرداری در قالب عوارض‌ها و جریمه‌ها، شهرداری را در ارائه خدمات مناسب و و مطلوب و سریع یاری کنند.