“علی شجاعی” به تراکتور پیوست!
“علی شجاعی” به تراکتور پیوست!
خرید جدید تراکتور باز هم یک پرسپولیسی سابق است تا تعداد نفرات سابق سرخ‌های پایتخت در تبریز به هشت نفر برسد!

اویاقلیق: شجاعی، خرید جدید تراکتور باز هم یک پرسپولیسی سابق است تا تعداد نفرات سابق سرخ‌های پایتخت در تبریز به هشت نفر برسد!

به گزارش فوتبالی، خرید تعداد زیادی از بازیکنانی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند، باعث شده تا روی خریدهای پرسپولیسی تراکتور حساسیت ایجاد شود. موضوعی که باتوجه به کری شدید بین هواداران دو تیم قرمزپوش، مورد انتقاد تی‌تی‌ها هم قرار گرفته است.

با این حال تراکتور دیروز هم از یک بازیکن سابقا پرسپولیسی دیگر رونمایی کرد. علی شجاعی وینگر و مدافع چپ سابق نساجی به جمع پرشورها پیوست تا خلا شدید این تیم در پست‌های سمت چپ را ترمیم کند.

شجاعی هشتمین عضو پرسپولیسی حال حاضر تراکتور خواهد بود. شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، حامد پاکدل و علی شجاعی بازیکنان سابق تیم قرمز پایتخت هستند که لوگوی تراکتور را به عنوان فوتبالیست بر تن کرده‌اند و محمد نصرتی و خواکین هم دو عضو کادرفنی پاکو خمز هستند که سابقه پرسپولیسی دارند.

این درحالی است که باوجود چهره‌های مشترک بین دو تیم اما هیچ‌گاه تعداد بازیکنان سابق یکی از دو تیم سرخ در دیگری به این اندازه نبوده و باید دید سیاست جدید مدیران تراکتور در جذب پرسپولیسی‌های سابق درنهایت چقدر به نفع تراکتور خواهد شد.