برگزاری ۹۶۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در شهرداری منطقه ۷ تبریز
برگزاری ۹۶۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در شهرداری منطقه ۷ تبریز
شهردار منطقه ۷ تبریز از برگزاری ۹۶۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در فرهنگسراهای این منطقه طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: طی سه ماه نخست سال جاری ۹۶۰ برنامه مختلف فرهنگی اجتماعی با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته شده برای بیش از ۷۴ هزار و ۸۳۰ نفر در قالب برنامه های مختلف برگزار شده است.

وی برگزاری این برنامه ها را به دو صورت مجازی و حضوری عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه ها بر اساس نیاز سنجی های صورت گرفته صورت مجازی از مجرای کانال های فرهنگسراهای بوستان قرآن، کوثر و کوجووار و یا حضوری برای مخاطبان و علاقمندان برگزار شد.

رشتبری برنامه های قرآنی، هنری و صنایع دستی، مشاوره های سلامت و روانشناسی، آموزش های زبان و هوش، برنامه های مناسبتی، کتابخوانی و ارائه مطالب و محتواهای مجازی برای مخاطبان را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که درسه ماه گذشته برگزار شد.

وی بیشترین مخاطبان برنامه های فرهنگسراهای شهرداری منطقه ۷ را برنامه های کارگاهی با بیش از ۴۲هزار نفر عنوان کرد که به صورت مناسبتی برگزار می شوند و در ادامه افزود: برنامه های قرانی نیز در میان شهروندان و ساکنان جنوب غرب تبریز مقبولیت بالایی داشته و۳هزار نفر شرکت کننده داشته و در این میان برنامه های کتابخوانی نیز با ۷۰۰ نفر مخاطب جزو برنامه های پر اسقبال است.

شهردار منطقه به برگزاری ۱۱۵ دوره هنری اشاره کرد که زمینه ای برای اشتغالزایی و خودکفایی بانوان بوده و افزود: فرهنگسراهای شهرداری منطقه ۷ در حوزه فضای مجازی و تولید محتوا نیز فعالیت گسترده ای داشته و طی۳ ماه گذشته ۲۴۵ برنامه مختلف به صورت داده برای ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر مخاطب برگزار کرده است.

رشتبری در پایان گفت: طی ۱۱ مراسم وجشن در پارکهای مختلف سطح حوزه در طی سه ماه اخیر با هدف آزادی زندانیان غیر عمد، این منطقه توانست به آزادی ۹ نفر از این زندانیان کمک کرده وآنها را به آغوش گرم خانواده بازگرداند.