موج سواری “میرتاج الدینی”؛ این بار با فکت “بصیرت”!
موج سواری “میرتاج الدینی”؛ این بار با فکت “بصیرت”!
محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز را بدون تردید باید "اعجوبه موج سواری" در فضای سیاسی استان و کشور دانست، نماینده ای که هیچ فرصتی را برای سوگیری ها و موضع گیری های لحظه ای و فرصت طلبانه به نفع خود از دست نمی دهد!

اویاقلیق: محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز را بدون تردید باید “اعجوبه موج سواری” در فضای سیاسی استان و کشور دانست، نماینده ای که هیچ فرصتی را برای سوگیری ها و موضع گیری های لحظه ای و فرصت طلبانه به نفع خود از دست نمی دهد!

به گزارش “اویاقلیق”، تاج الدینی درحالی با انتشار فیلمی ترکیبی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و اظهارات خود در جلسه استیضاح وزیر صمت، تلاش کرده است خود را پیشگام “بصیرت” و ولایتمداری معرفی کند که بررسی و مروری گذرا بر رفتار و اقدامات سال های اخیر وی در قامت نماینده مجلس، فکت روشنی از همان “بصیرت” ادعایی و حتی تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری به دست نمی دهد.

جدای از این که، دلیل اصلی دفاع تمام قد و سراسیمه میرتاج الدینی از “سیدرضا فاطمی امین” وزیر سابق صمت در جلسه استیضاح، چیزی جز منافع طیفی و جناحی مشترک، به ویژه در حوزه معدنی و مس ایران نبود؛ ادعای بصیرت داشتن وی در این ماجرا نیز، تا حد بسیار زیادی محل تردید است.

تاج الدینی که هم مدعی تبعیت از مقام معظم رهبری شده و هم بصیرت داشتن، بهتر است به این سوال پاسخ دهد که آیا وی، در دیگر موارد، نظیر توصیه مقام معظم رهبری به عدم دخالت نمایندگان در عزل و نصب مدیران نیز، ولایتمدار بوده و به توصیه رهبری عمل کرده است یا نه؟

سوال دیگر این که، چرا وی با وجود عیان بودن ضعف و ناکارآمدی وزیر سابق صمت در بخش های مختلفی نظیر بازار، تولید، صنعت خودرو و مهم تر از همه، عدم تحقق مصوبه استقلال مس سونگون و تشکیل شرکت مستقل مس آذربایجان، دفاعی تمام قد از فاطمی امین داشت و سعی در حفظ او در وزارتخانه صمت می کرد!؟

جناب میرتاج الدینی که البته در همه مواقع، سکوت را به شفاف سازی پیرامون رفتارها و اقدامات خود ترجیح داده، ای کاش در آستانه انتخابات و به جای فرصت طلبی و تفسیر به رای های اینچنینی از منویات رهبری، خود و کارنامه نمایندگی اش را در معرض نقد و بررسی رسانه ها و افکار عمومی قرار دهد تا صداقت و سلامت او، در موضع گیری ها و سوگیری های سیاسی، ملی و البته شخصی، نمایان تر شود!

هرچند، فارغ از تمکین جناب میرتاج الدینی به وظیفه پاسخگویی، “اویاقلیق” در مطالب بعدی به وظیفه اطلاع رسانی و شفاف سازی خود در انتشار برخی اسناد و مدارک مرتبط با این نماینده مدعی بصیرت عمل خواهد کرد.