واکنش دانشگاه علوم پزشکی تبریز به فیلم رقص دختران دانشجو !
واکنش دانشگاه علوم پزشکی تبریز به فیلم رقص دختران دانشجو !
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در واکنش به انتشار فیلمی از "رقص دختران دانشجو"ی این دانشگاه، توضیحاتی ارائه کرد.

اویاقلیق: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در واکنش به انتشار فیلمی از “رقص دختران دانشجو”ی این دانشگاه، توضیحاتی ارائه کرد.

“امیر عزیزی” در تماس با اویاقلیق در خصوص این اتفاق که در مسیر اعزام جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نمایشگاه کتاب تهران رخ داد، خاطرنشان کرد: این اتفاق به هنگام خرابی اتوبوس حامل دانشجویان و در دقایقی که ناظر خانم این کاروان به همراه راننده از اتوبوس پیاده شده بودند رخ داده و متاسفانه یکی از دانشجویان حاضر در اتوبوس که فردی معلوم الحال و بلاگر می باشد، با سوء استفاده از غفلت دانشجویان، اقدام به ثبت فیلم و انتشار آن در صفحه شخصی خود کرده است.

عزیزی افزود: مسوولان دانشگاه پس از شناسایی دانشجوی مذکور، به دلیل رفتار خارج از عرف و نیز سوء استفاده از اعتماد دیگر دانشجویان، وی را با برخوردهای انضباطی توبیخ کرده اند و این درحالی است که شکایت خانواده های دانشجویان دیگر از این فرد نیز در مراجع قضایی درحال پیگیری است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در عین حال، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی به سهم خود و در اولین اقدام، نسبت به بررسی ابعاد ماجرا و شناسایی عامل انتشار این فیلم اقدام کرده و انتظار می رفت، پایگاه خبری بیداری آذربایجان نیز پیش از انتشار این تصاویر، اطلاعات لازم را از دانشگاه علوم پزشکی اخذ می کرد.