مس سونگون مدرسه پیرمردها شد!
مس سونگون مدرسه پیرمردها شد!
مدیرعامل باشگاه مس سونگون این روزها، با عقد قراردادای عجیب و بحث برانگیز با بازیکنان پا به سن گذاشته، درحال تبدیل کردن تیم فوتسال این باشگاه به «مدرسه پیرمردها» است!

اویاقلیق: مدیرعامل باشگاه مس سونگون این روزها، با عقد قراردادای عجیب و بحث برانگیز با بازیکنان پا به سن گذاشته، درحال تبدیل کردن تیم فوتسال این باشگاه به «مدرسه پیرمردها» است!

رسول خطیبی در قامت مدیرعامل، برخلاف دوران مربیگری فوتبالش، که بیشتر به بازیکنان جوان و گمنام فوتبال در تیم های تحت هدایتش میدان می داد، در راه بستن تیم فوتسال مس سونگون برای رقابت در لیگ آتی و رقابت های باشگاه های آسیا، دست به دامن بازیکنانی پا به سن گذاشته به جای بازیکنان جوان تر شده است.

عقد قرارداد با «فرهاد فخیم» ۴۰ ساله، آن هم پس از کنار گذاشتن وی از ترکیب فصل قبل مس سونگون و جذب «اصغر حسن زاده» ۳۵ ساله، که هر دو از تیم ملی فوتسال و در پروسه جوانگرایی تیم ملی، کنار گذاشته شده اند، عجیب ترین اقدام و تصمیم رسول خطیبی در راه بستن تیمی است که باید در دو تورنمنت مهم داخلی و آسیایی برابر حریفان به میدان برود!

در این میان، خروج «محمدرضا سنگ سفیدی» و «مهدی جاوید»، آقای گل لیگ گذشته نیز، نگرانی های هواداران فوتسال این باشگاه را دوچندان کرده است.

هرچند تردیدی در افتخارات و سوابق پر و پیمان دو بازیکن جذب شده مس سونگون وجود ندارد؛ با این حال، بی توجهی مدیرعامل و سرمربی مس سونگون به بازیکنان جوان تر و مستعد فوتبال کشور در ترکیب جدید قهرمان ایران، از جمله تصمیمات تعجب برانگیز روزهای اخیر در باشگاه مس سونگون به شمار می رود.

ورود فرهاد فخیم که طی یک سال اخیر در هیچ رقابت و مسابقه رسمی و جدی فوتسال حضور نداشته و میزان آمادگی بدنی و فنی وی برای اهالی فوتسال مبهم است و همچنین، بازگشت دوباره اصغر حسن زاده به مس، با تجربه ناموفق حضور قبلی در این باشگاه، از هم اکنون نگرانی و تردیدها در خصوص موفقیت این بازیکنان و تاثیرگذاری مثبتشان در رقابت های پیش روی آسیایی و داخلی را افزایش می دهد.

به نظر می رسد، پروسه بستن تیم برای فصل پیش روی فوتسال در باشگاه مس سونگون، بیش از آن که حول محور بستن تیمی جوان و آینده دار بچرخد، روی کاکل «بازی با اسم ها» در جریان است تا گام های نخستین برای تبدیل این باشگاه و تیم فوتسال مس سونگون به «مدرسه پیرمردها» برداشته شود.