افشاگری شهردار منتخب میاندوآب بر علیه سهم خواهان شورا
افشاگری شهردار منتخب میاندوآب بر علیه سهم خواهان شورا
شهردار منتخب میاندوآب، به دلیل آن چه "منفعت طلبی شخصی و عدم همکاری" اعضای شورای این شهر خواند، پیش از شروع به کار از قبول مسوولیت شهرداری انصراف داد!

اویاقلیق: شهردار منتخب میاندوآب، به دلیل آن چه “منفعت طلبی شخصی و عدم همکاری” اعضای شورای این شهر خواند، پیش از شروع به کار از قبول مسوولیت شهرداری انصراف داد!

به گزارش “اویاقلیق”، محمدعلی شریفی که ۲۰ روز قبل از سوی شورای شهر میاندوآب به عنوان شهردار این شهر برگزیده شده بود، با انتشار فیلمی به تشریح دلایل و پشت پرده های تصمیم خود در انصراف از قبول مسوولیت پرداخت.

وی منفعت طلبی شخصی، سهم خواهی و خواسته های غیرمعقول برخی از اعضای شورای شهر بعد از انتخاب وی به عنوان شهردار میاندوآب را از جمله دلایل انصراف خود برشمرد.

شریفی همچنین تصریح کرد: از نخستین روز انتخاب به عنوان شهردار میاندوآب، برخی اعضای شورای شهر با نامه نگاری های متعدد و درخواست های خارج از وظایف قانونی، فضایی سنگین و به دور از تعاملات مثبت ایجاد کردند و با برخی تهمت ها و افتراها، عملا امکان فعالیت و کار موثر را سلب کردند.

وی افزود: من برای کار جهادی و شبانه روزی در کنار اعضای شورای شهر و خدمت به مردم میاندوآب وارد میدان خدمت شده بودم؛ اما با توجه به فضای موجود، تشخیص دادم از قبول مسوولیت انصراف دهم؛ چراکه کار کردن در چنین فضایی غیرممکن است.

گفتنی است، محمدعلی شریفی، علی رغم انتخاب به عنوان شهردار میاندوآب، به دلایلی که بدان اشاره کرده است، پیش از شروع به کار، از قبول مسوولیت انصراف داد.