وقتی شهردار منطقه ۶ تبریز علاقه ای به کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز ندارد!
وقتی شهردار منطقه ۶ تبریز علاقه ای به کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز ندارد!
درشرایطی که جلوگیری از توسعه و افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در تبریز، به ویژه مناطق حاشیه ای و کم برخودار به عنوان اصلی ترین معضل و چالش فراروی مدیریت شهری، همواره مورد تاکید بوده؛ با این حال به نظر می رسد این وظیفه مهم، آنگون که باید و شاید از سوی برخی شهرداران مناطق مورد توجه قرار نمی گیرد.

به گزارش “اویاقلیق“، شهرداری منطقه ۶ تبریز از جمله مناطقی به شمار می رود که محدوده استحفاظی آن، به ویژه در بخش های حاشیه ای، صنعتی و کشاورزی، مستعد ساخت و سازهای غیرمجاز است؛ موضوعی که اتفاقا در قرار خدمت منطقه ۶ از سوی شهردار تبریز مورد تاکید قرار گرفت و از شهردار منطقه خواست تا نظارت و کنترل های مداوم بر ساخت و سازهای غیرمجاز داشته باشد.

در این میان اما به نظر می رسد احمد انیسه، شهردار منطقه ۶ تبریز، که همواره در کلیپ ها و تصاویر منتشره از عملکرد و اقدامات منطقه، در صف اول قرار دارد، هیچ توجه و برنامه ای برای بازدید و حضور مداوم با دوربین در مناطقی که مستعد ساخت و ساز غیرمجاز هستند، ندارد!

تصاویر رسیده به پایگاه خبری اویاقلیق حاکی از آن است که بازار ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه ۶ تبریز همچنان داغ بوده و احمد انیسه هیچ توجهی به دستور اکید شهردار در کنترل و جلوگیری از فراگیری این معضل بزرگ مدیریتی نمی کند و همین انفعال ! ، شائبه های بسیاری را نیز در مورد پشت پرده های این «ترک فعل» به دنبال داشته است!

اما در نقد علاقمندی آقای انیسه به رفتارها و حرکت های نمایشی، همین بس که یادآور شویم، ایشان اخیرا در زمان برپایی کنسرت خیابانی رحیم شهریاری در میدان راه آهن تبریز، حضور و کنشی پررنگ در صحن برگزاری این مراسم داشت! ظاهرا، جناب انیسه علاقه ای به وظایف و ماموریت های مهمی همچون کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز منطقه ندارد و بیشتر مشتاق اقدامات پوپولیستی و نمایشی است!