‍ اعتراف معصومه پاشایی بهرام به دخالت در امورات شرکت ملی مس!
‍ اعتراف معصومه پاشایی بهرام به دخالت در امورات شرکت ملی مس!
سئوال از خانم نماینده این است که شما چه کاره بودید که با مدیرعامل مس ایران برای خرید تیم فوتبال مذاکره کنید؟ مگر منطقه نماینده نداشت؟

اویاقلیق: در روزها و ماه‌های گذشته مجموعه‌ای از گزارشات مربوط به عملکرد معصومه پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا از طریق این پایگاه خبری به اطلاع مخاطبین محترم رسیده است که از جمله آنها به موارد زیر می توان اشاره کرد:

۱. توئیت نابجا و بی‌موقع و اظهار خرسندی پاشایی از افتتاح پروژه هیپ‌لیچینگ سونگون که انجام نشد.

۲. افتتاح یک آزمایشگاه مواد معدنی بصورت نمایشی و صوری در مرند توسط وزیر صمت با سرمایه‌گذاری (ظاهری) شرکت مس!

۳. تلاش پاشایی برای معامله شرکت مس با یک شرکت خصوصی و خرید محدوده معدنی بی‌ارزش برای مس در مرند

۴. وساطت پاشایی برای اخذ وام ۳۰۰۰ میلیاردی توسط یک شرکت کرمانی

۵. دخالت پاشایی در انتصاب مدیرعامل باشگاه مس سونگون!

و موارد متعدد دیگر

اما در چند روز گذشته و به دنبال راه‌یابی تیم فوتبال مس سونگون از دسته دو به دسته ۱ لیگ فوتبال کشور، همین نماینده در توئیتی به نقش خود در این باشگاه و ارتباطش با مدیرعامل باشگاه، مُهر تایید زد! آنجا که نوشت: «روزى که با مدیر عامل مس جهت خرید تیم برای آذربایجان گفتگو میکردیم،‌ رسول خطیبی ⁩ مدیرعامل جوان، محکم ایستاد و راضی به خرید تیم دسته دو شد و قول صعود به لیگ برتر داد!»

حال، سئوال از خانم نماینده این است که شما چه کاره بودید که با مدیرعامل مس ایران برای خرید تیم فوتبال مذاکره کنید؟ مگر منطقه نماینده نداشت؟ در پاسخ، ممکن است همین نماینده، همانند موضوع وام شرکت کرمانی توئیت کند که «اقدامش بخاطر عضویت در کمیسیون صنایع و معادن است» ولی آیا این عضویت ایجاب می‌کند که این سطح از دخالت را در شرکت مس ببینیم؟ چرا ایشان حوزه انتخابیه خودش را رها کرده و چسبیده به سونگون و شرکت مس؟ آیا شورای نگهبان و نمایندگی این شورا در استان بر اقدامات و رفتارهای ایشان نظارت دارد؟ آیا نهادهای نظارتی و امنیتی دخالت‌های این نماینده را رصد می‌کنند؟

امید است در راستای عمل به توصیه‌های مقام عظمای ولایت، این نهادها، راه نفوذ و دخالت این نماینده را در امورات اجرایی سد کنند تا بیش از این شاهد جولان ایشان در مجموعه‌های صنعتی و معدنی نباشیم.