فاطمی امین از بیگی شکایت کرد!
فاطمی امین از بیگی شکایت کرد!
حواشی مربوط به استیضاح قریب الوقوع وزیر صمت از سوی مجلس، فارغ از تلاش های موافقان و مخالفان آن، در بعدی جدید به محل تقابل فاطمی امین با نماینده تبریز تبدیل شده است.

اویاقلیق: حواشی مربوط به استیضاح قریب الوقوع وزیر صمت از سوی مجلس، فارغ از تلاش های موافقان و مخالفان آن، در بعدی جدید به محل تقابل فاطمی امین با نماینده تبریز تبدیل شده است.

به گزارش “اویاقلیق”، در حالی که طی روزهای اخیر، “احمد علیرضا بیگی”، نماینده مردم تبریز در مجلس، در یک افشاگری جدید از واگذاری ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودروی شاسی بلند از سوی وزارت صمت به مجلس پرده برداشته و این اظهارات در نخستین واکنش ها از سوی برخی نمایندگان تکذیب شد، وی امروز در اظهارنظری جدید، ضمن تاکید مجدد و “تکرار” این ادعا، بر رخداد چنین “بده بستان” مشکوک میان دولت و مجلس صحه گذاشت.

به دنبال این افشاگری بیگی در خصوص واگذاری خودروهای شاسی بلند به مجلس، “احمد رسولی نژاد”، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز در اظهارنظری دیگر، ضمن تایید ادعای بیگی، از اهدای حواله خودروهای شاسی بلند به مجلس نشینان خبر داد. با تکرار این مسائل از سوی نماینده تبریز و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این بار، فاطمی امین، وزیر صمت در واکنش به این اظهارات، طی نامه ای به دادستان کل کشور با نادرست خواندن اخبار مربوط به واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان مجلس، خواستار بررسی و رسیدگی به این موضوع شد! به نظر می رسد، حواشی مربوط به ماجرای استیضاح وزیر صمت، در فاصله چند روز مانده به برگزاری جلسه استیضاح، ابعاد جدیدی به خود گرفته است!