افزایش ۶ برابری درآمدهای سازمان در یک سال/تدوین سند مخاطراتی استان
افزایش ۶ برابری درآمدهای سازمان در یک سال/تدوین سند مخاطراتی استان
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی از افزایش ۶ برابری درآمدهای این سازمان طی یک سال گذشته خبر داد.
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی از افزایش ۶ برابری درآمدهای این سازمان طی یک سال گذشته خبر داد.
به گزارش “اویاقلیق“، حمید منجم با اعلام این خبر افزود: اجاره املاک، نوسازی ناوگان تولید، پروژه های حوزه شتاب دهنده ها، منابع درآمدی هلال احمر استان را شامل می شود و در یک سال گذشته موفق به افزایش ۶ برابری در این بخش شده ایم.
وی از تدوین سند مخاطراتی استان از سوی هلال احمر خبر داد و خاطرنشان کرد: این سند، به عنوان نقشه راه مدیریت و مداخلات فنی و ماموریتی هلال احمر استان، نقش مهمی در ارایه خدمات بهینه، هم افزایی بین دستگاه ها و مشارکت های عمومی منجر خواهد شد.
منجم در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ایجاد و راه اندازی بانک امانات پزشکی در هلال احمر استان گفت: بانک امانات پزشکی هلال احمر، با هدف تامین و ارایه تجهیزات، امکانات و ملزومات پزشکی، مراقبتی برای هم دسته از شهروندان که به هر دلیلی قادر به تامین این قبیل از امکانات را ندارند راه اندازی شده و آماده ارایه خدمات به مردم است.
وی در ادامه، از ایجاد و راه اندازی ۱۱ بیمارستان صحرایی در مناطق محروم و صعب العبور استان طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: این بیمارستان ها عمدتا با هدف ارایه خدمات بهداشتی، پزشکی و آموزشی در حوزه سلامت راه اندازی شده و طی یک سال اخیر، بالغ بر ۹ هزار نفر از روستائیان استان از خدمات پزشکی درمانی هلال احمر بهره مند شده اند که مجموع ریالی خدمات ارایه شده، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.
به گفته منجم، همچنین تعداد ۵۰ خانه هلال در محلات محروم و کم برخودار تبریز در راستای ارایه خدمات حمایتی، درمانی، امدادی و پزشکی مشغول فعالیت هستند.
مدیرعامل هلال احمر استان در عین حال با قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین و شهروندان استان در پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی، اجتماعی و حوزه داوطلبی گفت: برای توسعه این مشارکت ها نیازمند فرهنگ سازی و مشارکت مدیری حداکثری هستیم.
منجم در خاتمه از آماده سازی ۹ پروژه جدی برای افتتاح در روزها و هفته های پیش رو خبر داد.