قوی ترین تیم لیگ را بردیم/از جو یادگار شوکه شدم
قوی ترین تیم لیگ را بردیم/از جو یادگار شوکه شدم
"پاکو خمس"، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش برابر سپاهان با ابراز خرسندی از کسب سه امتیاز حساس این بازی گفت: قوی ترین تیم لیگ و صدرنشین فعلی فوتبال ایران را بردیم و از این بابت خوشحالم.

“پاکو خمس”، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش برابر سپاهان با ابراز خرسندی از کسب سه امتیاز حساس این بازی گفت: قوی ترین تیم لیگ و صدرنشین فعلی فوتبال ایران را بردیم و از این بابت خوشحالم.

وی گفت: وقتی با حریفان بزرگی مثل سپاهان روبرو می‌شوید باید با بالاترین سطحی که دارید و حتی بالاتر از آن بازی کنید. این کاری بود که بچه‌ها با تمام وجود انجام دادند، جنگیدند و تمام تلاششان را کردند. اینجور بازی‌ها اگر اینطور بازی نکنید، برنده نمی‌شود. بازیکنان ما با اعتماد به نفس بازی کردند، با اعتماد به خودشان و بازی‌ای که انجام دادند، برنده شدند. اگر اینطور نباشد نمی‌توانیم بازی‌های مهمی مثل سپاهان که روی کاغذ خیلی‌ها فکر می‌کنند از ما قوی‌تر است را ببریم.

سوال اول از خمس درباره حضور پرتعداد هواداران تراکتور بود و او در واکنش به این موضوع گفت: قبلا به من درباره اینکه استادیوم پر می‌شود و چه جوی پیدا می‌کند، گفته بودند، ولی وقتی که به زمین آمدم و دیدم، خیلی جو فوق‌العاده‌ای درست کرده بودند. فکرش را نمی‌کردم با چنین چیزی مواجه بشوم. این در حالی است که من در خیلی از استادیوم‌های بزرگ کار کردم. در زمین‌های بزرگی بازی کردم ولی این جو فوق‌العاده بود و انتظارش را نداشتم. امیدوارم بازی‌های بیشتری این جو را در استادیوم داشته باشیم. امروز من متوجه شدم چرا می‌گویند هواداران تراکتور بهترینند.

یک خبرنگار تبریزی در ادامه کنفرانس بلند شد و گفت: به خاطر نتایجی که آقای خمس گرفته اند و زیرساختی که درست کرده‌اند، دوست دارم وقت خودم را برای تشکر از ایشان بگذارم و بایستم و برایشان دست بزنم.

خمس در واکنش به رفتار این خبرنگار گفت: من واقعا از شما تشکر می‌کنم و ممنونم. من به ایران آمدم و برایم سخت بود، اما ارتباطی که با مردم و هواداران گرفتم، خیلی برایم کار کرد. خیلی این حس مهم است که بین دو طرف باشد. حتی برای من از جام آوردن و بردن بهتر است. اینکه ما یک لذتی از آن بازی‌ای که انجام می‌دهیم، مردم ببرند.

خمس در واکنش به سوالی درباره شیوه هجومی بازی تراکتور گفت: ما در بازی‌های بعدی هم همینطور بازی خواهیم کرد. فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم. در بازی‌های بعدی خواهید دید. این چیزی است که من از بازیکنان خواسته‌ام. بازیکنان خیلی خوب درک کردند. با اینکه یک هیچ از تیم صدرنشین جلو بودیم، بازیکنان رو به به جلو بازی کردند و این همان چیزی است که من از بازیکنان می‌خواهم.

در پایان خبرنگاری از خمس پرسید که آیا حیف نیست تراکتور با هوادارانی که دارد برای چمن بهتر به بنیان دیزل برود و آیا این مربی صحبتی برای بهبود شرایط چمن ورزشگاه یادگار امام داشته است یا خیر. سرمربی تراکتور در واکنش به این سوال گفت: ما می‌خواهیم در این استادیوم بازی کنیم. ما می‌خواهیم تماشاگران لذت ببرند و ما نیاز داریم به تماشاگران. ولی این زمین باید بهتر شود. اینجوری نیست که نخواهیم اینجا باشیم و باید این زمین اگر می‌خواهند اینجا بازی کنیم، عوض شود تا فصل بعد اینجا بازی کنیم. می‌خواهم تشکر کنم از کسانی که زحمت کشیدند و امروز ما در چمن بهتری بازی کردیم. امروز شرایط چمن بهتر بود. می‌خواهم اینکه باید چمن بهتر و با کیفیت تری داشته باشیم فراموش نشود. امیدوارم مسئولان شهر و باشگاه تلاش کنند. باز هم تشکر می‌کنم که شرایط زمین بهتر شده و معلوم است که روی آن کار شده است.