فریب خوردگان داخلی دچار اشتباه محاسباتی شدند
فریب خوردگان داخلی دچار اشتباه محاسباتی شدند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دام گذاری نظام سلطه برای تعدادی از فریب خوردگان داخلی، گفت: این عده قلیل همچون سرکردگان خود برای چندمین بار دچار اشتباه محاسباتی شدند.

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایرنا، سردار علی فدوی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت روز شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره سردار مهدی باکری در تالار اجتماعات مصلای تبریز، افزود: این افراد باید از تاریح اسلام و انقلاب درس عبرت گرفته و در دام پهن شده آمریکا و نظام سلطه گرفتار نشوند چون طبق آموزه های دینی و قرآنی نظام کفر در برابر جبهه حق و عدالت به هیچ عنوان پیروز نشده و نخواهد شد.

وی با اشاره به انواع توطئه ها و دسیسه های نظام سلطه به سرکردگی آمریکا علیه جمهوری اسلامی طی ۴۴ سال گذشته، یادآور شد: این میزان تعدد هجمه سنگین به جز تاریخ صدر اسلام در تاریخ بی مانند است اما طبق وعده الهی در هیچ یک از این حملات پیروزی از آن جبهه باطل نبوده و برعکس شکست ناپذیری جبهه حق بر جهانیان بیش از پیش آشکار شده است.

سردار فدوی با بیان اینکه طی این همه سال جبهه باطل در برابر ایران اسلامی حتی یک پیروزی نداشته است، ادامه داد: چه بسا اگر به یک پیروزی جزئی نیز می رسید با استفاده از قدرت رسانه ای خود، گوش جهانیان را کر می کردند و باید توجه داشت که این مقابله بین جبهه کفر و حق همچنان تداوم دارد.

وی استفاده ابزاری از رسانه های گروهی و فضای مجازی را یکی از عناصر مهم در دست استکبار برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی برشمرد و با اشاره به اینکه همه گیری کرونا طی سه سال بهانه ای خاص در دست آنها بود، اظهار کرد: بر همین اساس طی این مدت جوانان و نوجوانان کشور را به بهانه تعطیلی مدارس به پای اینترنت و فضای مجازی کشاندند و در حالیکه آنان تنها سه تا چهار ساعت مشغول درس بودند، به مدت ۲۰ ساعت در فضای بی نهایت اینترنت رها شدند تا دستاوردهای این اقدام خود را در آشوب های خیابانی جستجو کنند.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمنان نظام از موفقیت برنامه های خود علیه نظام اسلامی مطمئن بودند، ادامه داد: آنها طی سه سال روی فکر و ذهن بچه های ما سرمایه گذاری کردند و انتظار داشتند آنچه که از تریبون هایشان ارسال می شود بدون هیچ مقاومتی در داخل کشور دریافت شود، در حالیکه برای چندمین بار طی سال های پس از انقلاب در این عرصه نیز دچار اشتباه محاسباتی شدند.

وی وسعت توطئه های اخیر دشمنان علیه ایران را چنان بزرگ برشمرد که حتی مقام های عالی نیز پای کار آمدند و این موضوع باعث شد منافق و خائن با خادمان ملت و کشور مشخص شود و در این میان عده ای در داخل کشور به خاطر اینکه از پیروزی شیطان اطمینان داشتند، خود را لو دادند.

فدوی گفت: نظام سلطه و آمریکای جنایتکار برای به زانو در آوردن جمهوری اسلامی به جنگ احزاب روی آوردند اما باز هم موفق نبودند.

وی با بیان اینکه طی سال های پس از انقلاب اسلامی بهترین نتایج برای جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است، اضافه کرد: به خصوص در ۱۰ سال ابتدایی انقلاب اسلامی که کشور با انواع تلاطم های سیاسی و نظامی و اقتصادی مواجه بود، با عمل به تکلیف آحاد مردم به خصوص شهدای گرانقدر که جان شیرین و عزیز خود را فدا کردند، اجازه خودنمایی به دشمنان برای رسیدن به اهداف شان داده نشد.

فدوی ادامه داد: شهدای دوران دفاع مقدس تکلیف خود را تمام کردند و امروز برای ما واجب است تا راه و مسیر آنها را طی کرده و اجازه ندهیم یاد و نام آنها فراموش شود همچنانکه چنین بوده و امروز با فرا رسیدن ۴۰ امین سالگرد شهادت ” مهدی باکری” شاهدیم که استقبال از این شهید روز به روز بیشتر می شود و این نشان دهنده روشنی راه شهدا است.

نماینده ولی فقیه در آذرباجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این مراسم، از شهدا با عنوان ادامه دهندگان مسیر اصیل دین و اسلام نام برد و گفت: آنان به واقع طبق آیات قرآنی عمل کرده و با نثار جان خود زمینه های رشد و توسعه فرهنگ دینی و اسلامی را در جهان فراهم ساختند.

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم ، مهدی باکری را نمونه بارز و شاخص شهدای هشت سال دفاع مقدس نام برد که با ویژگی های منحصر به فرد توانست دل مردم آذربایجان و ایران را با خود و منش و شیوه زندگانی خود همراه کند.

وی ابراز امیدواری کرد آحاد ملت به رغم توطئه های دشمنان همچنان با صلابت و شکوه راه و مرام شهدا را ادامه دهند که در این مسیر تبعیت از ولی فقیه عنصر اصلی به شمار می رود.