تعویض و مرمت گاردریل‌های مسیر جاده تهران تا اتوبان پاسداران در شرق تبریز
تعویض و مرمت گاردریل‌های مسیر جاده تهران تا اتوبان پاسداران در شرق تبریز
در راستای اجرای طرح "استقبال از بهار" تعویض و ورمت گارد ریل‌های مسیر سه راه اهر، جاده تهران، میدان بسیج تا طرح تبادل و اتوبان پاسداران توسط شهرداری منطقه ۵ آغاز شد.
به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، سیاوش فتح اللهی شهردار منطقه ۵ در بازدید از روند اجرای طرح‌های ترافیکی شرق تبریز اظهار کرد: این حوزه به دلیل قرار گرفتن در ورودی اصلی تبریز از سمت تهران، نیازمند نظارت مستمر و مرمت علائم و تجهیزات ترافیکی است.
وی با اشاره به آغاز پروژه های مرمت و ساماندهی تجهیزات ترافیکی در معابر شرق تبریز با هدف ارتقای ایمنی رانندگان و شهروندان در آستانه سال جدید افزود: مرمت دیواره نگهدارنده نرده های ترافیکی پل های معابر، ۲۰ کیلومتر عملیات خط کشی معابر اصلی، رنگ آمیزی پل های عابرگذر، مرمت گاردریل ها و نرده های معابر به اجرا در می آید.
فتح اللهی به اشاره به نرده گذاری شش کیلومتری جاده تهران از سه راهی اهر تا طرح تبادل توسط منطقه ۵ اظهار کرد: در این مسیر ۱۵۰۰ متر گاردریل نصب شده و قرار است یک کیلومتر گاردریل آسیب دیده این مسیر مرمت شود .
به گفته شهردار منطقه ۵ تبریز، در مسیر اتوبان پاسداران حدفاصل طرح تبادل تا میدان شهید فهمیده هم علاوه بر ۱۱ کیلومتر نرده گذاری حدود ۲۴۰۰ متر گاردریل نصب شده که ۵۰۰ متر از گاردریل های آسیب دیده نوسازی و ۵۰۰ متر از نرده های این مسیر مرمت خواهد شد .