حاج رحیم صادقیان، “آس” انتخاباتی “عظیم زاده”
حاج رحیم صادقیان، “آس” انتخاباتی “عظیم زاده”
حضور "حاج رحیم صادقیان"، پیشکسوت اقتصادی و تجاری تبریز و ایران و رئیس کهنه کار ادوار اتاق تبریز در کنار "احد عظیم زاده"، سرلیست ائتلاف "توسعه، اتاق برای شما"، پیامی روشن و خاص به ائتلاف های رقیب، به ویژه جبهه "ژائله و رفقا" می تواند داشته باشد.

به گزارش “اویاقیلق“، حاج رحیم صادقیان که برای چند دوره متوالی در قامت رئیس اتاق بازرگانی و “امین التجار” تبریز ایفای نقش کرده و از مقبولیت عام نیز در بین فعالان اقتصادی استان و کشور برخوردار است، شب گذشته و در کنار دیگر پیشکسوتان و قدیمی های تاثیرگذار عرصه تجارت و بازرگانی تبریز، نظیر پرویز و رسول بیوک، علی سالک نجاتی، رحیم شادرس و دیگر چهره های تاثیرگذار، با حضور در جشن نیمه شعبان ائتلاف عظیم زاده، عملا از کاندیداتوری وی و دیگر اعضای ائتلاف حمایت کردند.

حضور غیرمنتظره و غیرقابل پیش بینی حاج رحیم صادقیان، در این مراسم، که علی رغم کسالت و کهولت سن، صورت گرفت، پالس های ویژه ای به اردوی رقبا و ائتلاف های رقیب عظیم زاده مخابره کرد.

گفتنی است، احد عظیم زاده، با قرار گرفتن در کنار حاج رحیم صادقیان، از این پیشکسوت عرصه تجارت و بازرگانی تبریز، به عنوان خادم واقعی و پدر اتاق تبریز یاد کرد.