بهره‌برداری از چند پروژه مهم شهری همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان
بهره‌برداری از چند پروژه مهم شهری همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان
شهردار تبریز از بهره برداری چند پروژه مهم شهری همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در ششمین جلسه از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۹ برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه نیمه شعبان، شاهد افتتاح پل ولایت با ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه خواهیم بود که فاز اول اتوبان ولایت با این اقدام تکمیل می شود.

 وی افزود: پل ولایت به طول ۴۴۰ و عرض ۲۴ متر یکی از بزرگترین پل‌های بتنی منطقه به شمار می آید و برای تملک و عملیات عمرانی این پروژه مهم ترافیکی در شرق تبریز ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 هوشیار همچنین از افتتاح ایستگاه شماره ۱۳ خط یک مترو تبریز در نیمه شعبان امسال خبر داد و گفت: این ایستگاه با مساحت ۱۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع، دارای سه طبقه است.

به گفته شهردار تبریز، ایستگاه قونقا به عنوان آخرین ایستگاه در دست تکمیل خط یک قطار شهری تبریز، همزمان با میلاد باسعادت حضرت ولیعصر (عج) به بهره‌برداری می‌رسد.

 هوشیار خاطرنشان کرد: رونمایی از اپلیکیشن تبریز اپ نیز از دیگر اقدامات شهرداری تبریز در روز نیمه‌ شعبان خواهد بود.

وی در توضیح این اپلیکیشن تصریح کرد: این برنامه می‌تواند داده ها را تبدیل به مشخصاتی کند که شهروندان از آن در حوزه های ترافیک، هوای پاک و … بهره مند شوند.

شهردار تبریز افزود: همچنین تعداد ۱۰۰ دستگاه تاکسی نیز جهت کمک به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همزمان با نیمه شعبان نوسازی و به خطوط تاکسیرانی افزوده می شود.

شهردار تبریز یادآور شد: به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان، زیباسازی و چراغانی و نورافشانی در تمام مناطق دهگانه شهر انجام خواهد یافت تا شاهد شور و نشاط اجتماعی در آستانه نوروز باشیم.