اعتراض تراکتور به اسکان تیم داوری در هتل صنعت نفت!
اعتراض تراکتور به اسکان تیم داوری در هتل صنعت نفت!
اسکان مشترک تیم داوری بازی فردا تراکتور برابر صنعت مفت آبادان، در هتل محل اسکان میزبان خود با اعتراض شدید و رسمی این باشگاه مواجه شد.

به گزارش اویاقلیق: ساعاتی قبل و به محض اطلاع کاروان تیم فوتبال تراکتور از استقرار مشترک و همزمان تیم داوری بازی این تیم با صنعت نفت آبادان در یک هتل، مسوولان این باشگاه در اعتراضی رسمی به سازمان لیگ و نماینده فدراسیون، این اقدام و تصمیم غیرحرفه ای را شائبه برانگیز دانسته و خواستار رسیدگی به موضوع شدند.

“هوشنگ نصیرزاده” مدیرعامل باشگاه تراکتور در نامه ای خطاب به سازمان لیگ، با تخلف شمردن این اقدام خاطرنشان کرد: داوران و ناظران اعزامی مسابقه با تراکتور را در هتل محل اقامت تیم نفت اسکان داده‌اند که این موضوع تخلف به حساب می‌آید و نقض آیین‌نامه برگزاری مسابقات کشوری است و باشگاه تراکتور از این حیث نسبت به چنین موضوعی جدا معترض است و سازمان لیگ باید برای دفاع از مقررات خود وارد عمل شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور همچنین در بخش دیگری از نامه خود تاکید کرده است: برای این تخلف بهانه‌های مختلفی بیان شده که اصلا پذیرفتنی نیست و باعث ایجاد شائبه نسبت به داوران محترم مسابقه می‌شود لذا برای اصلاح فوری موضوع به ناظر محترم مسابقه باید توصیه‌های لازم ارائه گردد.