محورهای اطراف تبریز لغزنده است / مصدوم شدن ۲۰ نفر در حوادث رانندگی
محورهای اطراف تبریز لغزنده است / مصدوم شدن ۲۰ نفر در حوادث رانندگی
رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بارش برف موجب لغزندگی محورهای پیرامونی تبریز شده است، از وقوع چند فقره تصادف در محور تبریز - اهر خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا کریمی نژاد علت این حوادث رانندگی را رعایت نکردن فاصله طولی مناسب در جاده لغزنده اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از خودروها به علت همراه نداشتن زنجیر چرخ در راه مانده اند، بر ضرورت تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی برای تردد در محورهای برون شهری تاکید کرد.

کریمی نژاد همچنین به کسانی که قصد سفرهای جاده ای دارند، رعایت مقررات رانندگی در شرایط زمستانی از جمله سرعت مجاز و پرهیز از سبقت را توصیه کرد.

وی با اشاره به اینکه چراغ بنزین یکی از خودروهای دچار حادثه در سه راهی اهر روشن شده است، بر ضرورت کنترل وضعیت فنی و سوخت خودرو پیش از سفرهای برون شهری تاکید کرد.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در زمان حاضر تمام محورهای اصلی و فرعی استان باز است، اعلام کرد: علاوه بر تبریز محورهای شهرستان های اهر و ورزقان هم به علت بارش برف لغزنده است.

برخورد سه دستگاه مینی بوس ۲۰ مصدوم به جا گذاشت

وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس استان هم گفت: صبح امروز پنجشنبه برخورد سه دستگاه مینی بوس در محدوده سه راهی اهر به طرف تهران براساس اطلاعات اولیه ۲۰مصدوم برجای گذاشت.

وی اعلام کرد: هم اکنون تیم‌های عملیاتی اورژانس درحال امدادرسانی و اقدامات درمانی و انتقال مصدومین هستند و پنج دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس اورژانس در محل هستند.

سخنگوی اورژانس استان در خصوص حادثه دیگر در تبریز اعلام کرد: برخورد ۲ مینی بوس در پل مایان نیز باعث مصدومیت پنج نفر شد که در همین زمینه ۲ دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شدند.