رمز موفقیت اقدامات مدیریت شهری در گرو مشارکت حداکثری مردم است
رمز موفقیت اقدامات مدیریت شهری در گرو مشارکت حداکثری مردم است
شهردار تبریز با بیان اینکه رمز موفقیت اقدامات مدیریت شهری در گرو مشارکت حداکثری مردم است، از تدوین برنامه های متنوع جهت افزایش کارکرد اجتماعی شهرداری خبر داد.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در همایش پدران آسمانی که صبح امروز در محل آمفی تئاتر شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: توفیق بزرگی است که در آستانه سالروز ولادت امام علی (ع) مصادف با روز پدر در خدمت پدران بزرگوار شهدای والامقام باشیم.

وی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، افزود: امیدواریم در راستای عمل به آرمان‌های والای انقلاب بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا و پیرو راستین مکتب رهبر کبیر انقلاب باشیم.

هوشیار با اشاره به اینکه در هر صحنه ای مردم پای کار باشند مشکلات مرتفع می‌شود، ابراز کرد: این اصل رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

شهردار تبریز با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در دهه اخیر تاکید زیادی بر موضوع تغییر نگرش شهرداری‌ها و فاصله گرفتن از کارکرد صرفا خدماتی به کارکرد اجتماعی دارند، افزود: رمز موفقیت اقدامات شهری در گرو مشارکت حداکثری مردم است و شهرداری تبریز نیز برنامه های متنوعی برای افزایش کارکرد اجتماعی تدوین کرده است.

در پایان این مراسم که با حضور حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچی‌لر و غلامرضا احمدی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، از مقام والای چند تن از پدران شهدای گرانقدر تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم همچنین از طرف فرزندان و پدران شهدا، از یعقوب هوشیار شهردار تبریز به پاس ارج نهادن به مقام والای شهیدان و ایثارگران، تجلیل شد.