ورود تراکتور به باشگاه مدعیان/برد سه گله با هت تریک “اسدی”
ورود تراکتور به باشگاه مدعیان/برد سه گله با هت تریک “اسدی”
تیم فوتبال تراکتور در دیداری سنگین و البته پرهیجان، با پیروزی قاطع س بر یک برابر ذوب آهن در ورزشگاه فولاشهر اصفهان، رسما خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر امسال معرفی کرد.

به گزارش “اویاقلیق”، شاگردان پاکو خمس با ارائه نمایشی دیدنی توانستند ذوب آهن را شکست دهند و خود را به چهار تیم بالای جدول نزدیک کنند.

در یکی از دیدارهای این هفته لیگ برتر دو تیم تراکتور و ذوب آهن در حالی به مصاف هم رفتند که شروع این بازی با یک برخورد شدید بین محمدحسینی و امیرحسین صدقی همراه شد که مصدومیت دردناک هر دو بازیکن را به دنبال داشت و اوضاع تا حدی وخیم بود که حسینی با آمبولانس ورزشگاه را ترک کرد.

پس از این اتفاق و در ادامه تراکتور توانست با ضربه رضا اسدی یک گل به ثمر برساند اما دقایقی بعد محمدرضا سلیمانی از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را گشود و توانست بازی را به تساوی بکشد.

آخرین دقایق نیمه اول با یک گل دیگر برای تراکتور همراه بود. این بار ارسال ریکاردو آلوز روی سر رضا اسدی نشست تا این بازیکن بار دیگر دروازه پارسا جعفری را باز کند. آخرین دقایق نیمه اول با یک اخراج برای ذوب آهن نیز همراه بود.

نیمه اول با پیروزی ۲-۱ تراکتور به پایان رسید. در نیمه دوم ذوب آهن نمایشی هجومی داشت و روی اشتباه مدافعان تراکتور یک موقعیت تک به گل به دست آورد اما محمدرضا حسینی این توپ را گل نکرد تا ذوب آهن فرصت بازگشت را از دست بدهد.

دقایقی بعد دوباره این رضا اسدی بود که بازهم با پاس ریکاردو آلوز گلزنی کرد تا بازی با همین گل به اتمام برسد و تراکتور بردی شیرین را از تیم ده نفره دشت کند.