پیگیر عقد تفاهم‌نامه‌ای بین دو شهر تبریز و سمنان هستیم
پیگیر عقد تفاهم‌نامه‌ای بین دو شهر تبریز و سمنان هستیم
شهردار تبریز گفت: پیگیر عقد تفاهم‌نامه‌ای در موضوعات مختلف و اشتراکات بین دو شهر تبریز و سمنان هستیم.

به گزارش اویاقلیق به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: مجموعه ای از موضوعات کلان را برای تمام کلانشهرها دنبال می‌کنیم و در حوزه‌های مختلف برنامه‌هایی داریم که امیدوارم اجرایی شود.

هوشیار افزود: آثار و خیر و برکت این برنامه ها مشمول هر دو شهر تبریز و سمنان خواهد بود و بدون شک با بهره گیری از این فرصت‌ها می‌توان اقدامات مهمی انجام داده و گام‌های بزرگی برداشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه اظهار کرد: اشتراکات زیادی بین تبریز و سمنان در حوزه گردشگری وجود دارد و این دو شهر می‌توانند در جذب و هدایت گردشگران خارجی به داخل کشور فعال باشند.

احمد حمزه‌زاده با قدردانی از شورای اسلامی شهر تبریز به سبب برقراری مراودات بین شوراهای شهر کشور تصریح کرد: این موصوع از منظر گردشگری برای شهرها مفید خواهد بود.

وی تاکید کرد: تبریز به عنوان شهر اصلی جاده ابریشم این نقش را به درستی انجام داده و در آینده نیز این اقدامات تداوم می یابد.

علی همتی رئیس شورای اسلامی شهر سمنان و امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمنان به عنوان میهمان در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز حضور داشتند.