فرماندار ورزقان سخنان عباس زاده را تکذیب کرد!
فرماندار ورزقان سخنان عباس زاده را تکذیب کرد!
برخلاف ادعای مدیرعامل مس سونگون، مبنی بر تحقق و اجرایی شدن تمامی طرح های مصوب این مجموعه، موضوع مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، فرماندار ورزقان این ادعا را تکذیب کرد!

به گزارش اویاقلیق، معبود عباس زاده چند روز قبل و در نشست خبری شتاب زده خود با برخی خبرنگاران، در ادعایی، از اجرایی شدن ۱۳ طرح، از مجموع ۱۴ طرح مصوب سفر ریاست جمهوری در حوزه این مجتمع خبر داده بود که این ادعا و آمارسازی بحث برانگیز، با واکنش “نعمتی”، فرماندار ورزقان مواجه شد.

فرماندار ورزقان در گفت و گو با “بیداری آذربایجان” با رد اظهارات و ادعاهای معبود عباس زاده گفت: اظهارات مدیرعامل مجتمع مس سونگون دقیق و صحیح نیست و تنها ۶۰ درصد این مصوبات، اجرایی شده و این درحالی است که برخی از این طرح ها، فعلا در مراحل آغازین اجرا قرار دارند.

به نظر می رسد جناب عباس زاده که در اقدام و تصمیمی شتاب زده و در راستای تحت الشعاع قرار دادن موج انتقادات رسانه ای از حواشی و ابهامات مدیریتی موجود در مس سونگون، برگزاری نشست خبری گزینشی را بهانه ای برای فرافکنی، دروغ پراکنی و ارایه گزارش های غلط و کذب قرار داده، همچنان به دلیل ناآشنا بودن با مجموعه مس سونگون و دایره فعالیت ها و عملکردهای مجموعه تحت امر خود، راهی اشتباه و مسیری غلط را در پیش گرفته و از دل همین نشست خبری فرمایشی و اظهارات ناشیانه خود، به دنبال فرار از پاسخگویی به برخی ابهامات مدیریتی است!

ای کاش ایشان، قبل از نشستن در جایگاه به اصطلاح پاسخگویی در برابر خبرنگاران، ساعتی را برای بررسی آخرین وضعیت مدیریتی و عملکردی مجتمع و گزارش گیری دقیق از بخش های مختلف صرف می کرد تا اینگونه در فاصله چند روز، کذب بودن اظهاراتش نمایان نشود!