مس سونگون، در مسیر پنجمین قهرمانی فوتسال
مس سونگون، در مسیر پنجمین قهرمانی فوتسال
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با ثبت هجدهمین برد خود در رقابت های این فصل لیگ برتر فوتسال کشور، یک گام دیگر به ثبت پنجمین قهرمانی خود در تاریخ لیگ برتر نزدیک تر شد.

به گزارش “اویاقلیق” روز دوم هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری سه دیدار به پایان رسید. مس سونگون ورزقان در یکی از این دیدارها موفق شد میزبانش قند کاترین آمل را شکست داده و با حفظ صدرنشینی مقتدرانه خود، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود.

شاگردان اسماعیل تقی پور که هفته هاست با اختلاف قابل توجه نسبت به تیم های پایین تر‌در صدر جدول حضور‌ دارند، امروز با نتیجه ۴-۲ از سد قند کاترین گذشتند تا ۵۴ امتیازی شوند. آنها در حال حاضر با تیم دوم، ۹ امتیاز فاصله دارند.

تیم دوم جدول یعنی گیتی پسند نیز با نتیجه ۴-۲ آنا صنعت پاسارگاد قم را شکست داد تا اندک امید خود برای رسیدن به مس را در شش هفته مانده به پایان مسابقات حفظ کند. فرش آرا و رکن آذین در دیگر دیدار امروز به تساوی ۴-۴ رضایت دادند.

در پایان هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران تیم مس سونگون با ۵۴ امتیاز صدرنشین است.گیتی پسند، کراپ و سن‌ایچ‌ هم به ترتیب با ۴۵،۴۳،۴۰ امتیاز دوم تا چهارم هستند.