جاده های استان لغزنده است
جاده های استان لغزنده است
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از لغزنده بودن جاده های استان استان خبر داد و از رانندگان خواست ضمن رعایت احتیاط، وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایرنا، سرهنگ “رضا کریمی نژاد” روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی بارش برف که از دیشب آغاز شده است، کلیه محورهای استان، لغزنده و رعایت احتیاط بیشتر توسط رانندگان و استفاده از زنجیر چرخ ضروری است.

وی افزود: در حال حاضر در تمامی محورهای مواصلاتی استان بارش برف گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد، تصریح کرد: لغزندگی جاده‌ها موجب می شود عبور و مرور در جاده‌های استان به کندی صورت گیرد که رعایت فاصله طولی بیشتر خودروها در شرایط بارندگی از ملزوماتی است که برای پیشگیری از حوادث رانندگی باید رعایت شود.

سرهنگ “کریمی نژاد” اضافه کرد: رانندگان برای تردد باید از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو خود مطمئن و به همراه خود پوشاک گرم، زنجیر چرخ و مقداری خوراکی داشته باشند و حتی‌الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده‌ها یکی از عوامل مهم واژگونی و تصادفات رانندگی است و رانندگان برای پیشگیری از حوادث ناگوار، ضمن حرکت با سرعت مطمئن از توقف و شتاب ناگهانی پرهیز کنند.