معاندین احساسات پاک جوانان را دستاویز اهداف خود می‌کنند/حافظه مردم جنایت‌های گروه “منافقین” و “کومله” را از یاد نخواهد برد
معاندین احساسات پاک جوانان را دستاویز اهداف خود می‌کنند/حافظه مردم جنایت‌های گروه “منافقین” و “کومله” را از یاد نخواهد برد
سردار عباسقلی‌زاده گفت: لیدرهای معاندین با سوء استفاده از عاطفه و احساسات پاک جوانان، آن‌ها را به خیابان‌ها کشانده و با اطلاعات غلط تحریک‌شان می‌کنند.

به گزارش اویاقلیق به نقل از آناج، فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که هدف اصلی فراخوان‌های معاندین به آشوب کشاندن فضای عمومی کشور است، اظهارداست: برای برخی از شهروندان بی‌خبر از اهداف شوم دشمنان، باید به همت رسانه‌هایی که به رسالت خود آگاهند فتنه‌انگیزی دشمنان و دستاوردهای انقلاب تبیین شود.

وی با اشاره به یکی از سخنرانی‌های امام خمینی(ره) مبنی‌ بر این‌که “دنیای امروز دنیای تبلیغات است.”، اذعان داشت: باید رسانه‌های ما نقاط ضعف و قوت را طبق واقعیت‌ها منعکس کنند تا تعدادی از جوانان با کثرت تبلیغات و به تحریک دشمنان درصدد ایجاد یک فضای نامطلوب در خیابان‌ها نشوند‌.

سردار عباسقلی‌زاده با اشاره به این‌که برخی‌ها از جمله رییس‌جمهور آمریکا ادعا می‌کنند که ایران را آزاد خواهند کرد، گفت: آن‌ها ابتدا باید برخوردشان با شهروندان و به خصوص بانوان خود را با ایران مقایسه کنند و بعدا ادعای آزاد کردن ایران را دارند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: لیدرهای معاندین با سوء استفاده از عاطفه و احساسات پاک جوانان، آن‌ها را به خیابان‌ها کشانده و با اطلاعات غلط تحریک‌شان می‌کنند.

وی با تاکید بر این‌که منافقین با ترورهای کور خود حدود ۱۷ هزار نفر از مردم عادی را شهید کرده‌اند، ادامه داد: در همکاری با صدام بسیاری از هم وطنان در اهواز و خوزستان توسط این اشقیا شهید شد ولی الان در قامت یک دلسوز دارند مردم را فریب می‌دهند؛ هیچ کس قتل‌عام گروه‌های منحله کومله و دمکرات را از یاد نخواهد برد.

سردار عباسقلی‌زاده افزود: دشمنان نمی‌توانند  انقلاب اسلامی را تحمل کنند چون روز به روز موفقیت های زیادی کسب می کند؛ اگر دستاوردهای علمی را کنکاش کنیم می بینیم که حضور بسیجیان پر رنگ بوده است و مدیون بسیجیان هستیم؛ با اتکا به جوانان بسیجی و نخبگان توانستیم واکسن کرونا را تولید کنیم و ایمنی کامل را بر تمامی مردم ایجاد کنیم.

وی با اشاره به این‌که در حوادث ۵۰ روز گذشته ۶۰۰ نفر توسط سپاه در استان دستگیر شده که بجز ۳ نفر از آنان بقیه آنها آزاد شده اند، ادامه داد: در تجمع دیروز دانشگاه آزاد چند نفر دستگیر شده بودند که همه آنها آزاد شده اند و در حوادث دیروز منطقه ولیعصر هیچ دستگیری وجود نداشت.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر ۷۳ بسیجی در تبریز مصدوم شده اند و برخی از عزیزان چشم‌شان تخله شده یا آسیب‌های جدی توسط اوباش خورده‌اند.