بیانیه تشکل‌ها، احزاب و گروه‌های انقلابی آذربایجان‌شرقی در محکومیت اغتشاشات
بیانیه تشکل‌ها، احزاب و گروه‌های انقلابی آذربایجان‌شرقی در محکومیت اغتشاشات
احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های انقلابی آذربایجان‌شرقی امروز دوشنبه در بیانیه مشترکی، اقدامات آشوب طلبان و اغتشاشگران را محکوم کردند.

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایرنا، در این بیانیه مشترک با تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حمله ترویستی داعش به حرم مطهر شاهچراغ(علیه السلام) آمده است: ملت شریف و دلاور ایران اسلامی پای آرمان‌های امامین انقلاب و شهدای خونین کفن ایستاده است و در کنار غیورمردان نظامی و انتظامی و بسیجی با اقتدار قطعا انتقام خون‌های پاک و بی گناه را از حرامیان داعش مسلک مزدور و اربابان آن‌ها خواهد گرفت.

بیانیه حاکی است: از دستگاه‌های مسئول به ویژه قوه قضائیه انتظار داریم و مصرانه می‌خواهیم در برخورد با مسببان و عوامل دستگیر شده و بستر سازان و تئوری پردازان که عده‌ای را فریب داده و به اغتشاشات خیابانی کشاندند با قاطعیت و سرعت برخورد انقلابی کرده و آن‌ها را از رافت اسلامی محروم کنند.

دانشجویان و دانشگاهیان تبریز نیز در ۲ روز گذشته با برپایی تجمعاتی در محوطه مراکز دانشگاهی، ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور با آرمان های نظام و رهبری تجدید میثاق کردند.

در این راستا سالن ورزشی شهید پورشریفی تبریز دیروز شاهد تجمع پنج هزار نفری دانش آموزان دختر دهه هشتادی با شعار «ایران قوی» بود.