زیارت خون، در صحن شاهچراغ !
زیارت خون، در صحن شاهچراغ !
بار دیگر، دست معاندان و تروریست های نوظهور، از آستین جرثومه های وابسته به جریان های تکفیری بیرون آمد تا صحن مطهر حضرت "شاهچراغ" شیراز، به خون زائران بی گناه و بی دفاع گلگون شود!

اویاقلیقسعید طریقتی: بار دیگر، دست معاندان و تروریست های نوظهور، از آستین جرثومه های وابسته به جریان های تکفیری بیرون آمد تا صحن مطهر حضرت “شاهچراغ” شیراز، به خون زائران بی گناه و بی دفاع گلگون شود!

اقدام وحشیانه و تروریستی “بدخشان” ۳۰ ساله، درحالی به شهادت ۱۵ زائر و زخمی شدن ۲۱ تن دیگر در حرم امن شاهچراغ انجامید که این وحشی گری داعشی، تکفیری را باید در امتداد و دنباله تلاش های مذبوحانه معاندین و دشمنان مردم ایران برای ایجاد ناامنی و تزریق رعب و وحشت در امن ترین و مقدس ترین اماکن کشور ارزیابی کرد.

برنامه ریزی و تلاش دشمن برای ترور شهروندان شیرازی حاضر در صحن و شبستان حرم مطهر، آن هم در روزهایی که پروژه ایجاد آشوب و اغتشاشات هدایت شده در کشور، در حال کنترل است، برای چندمین بار، خوی سفاک و خون ریز دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را به منصه ظهور رسانید تا یک بار دیگر، “خون مردم”، بهای استقلال و تمامیت ارضی ایران شود.

ایران اسلامی و مردم وفادار این مرز پرگهر، البته که با ترورهای خیابانی، جنگ تحمیلی، ترور دانشمندان هسته ای، طراحی انواع و اقسام آشوب ها و اغتشاشات و در یک کلام، ترورهای و تحریم های اقتصادی، سیاسی، مذهبی، فرهنگی و … که بهای همه این ها را با دو فاکتور ارزشمند و مقدس “جان و خون” پرداخته اند و همچنان نیز می پردازند، بیگانه و غریبه نیستند.

طی ۴۳ سال گذشته و حتی پیش از انقلاب و دوران مبارزات ستم شاهی و آزادیخواهی، میثاق مردم با اسلام و انقلاب همین بوده و همچنان هم چنین خواهد بود تا ایران، برای همیشه باقی و استوار باشد و خار چشم دشمنان!

ترورهای اینچنینی، فضاسازی های دروغین رسانه ای، تحریم ها، درگیری های منطقه ای، فشارهای سیاسی و اقتصادی و ده ها توطئه و دشمنی علنی و آشکار با مردم ایران طی دهه ها و سال های اخیر، نه تنها نتوانسته ذره ای از اعتقاد، اعتماد و همراهی مردم با نظام و انقلاب بکاهد، بلکه در تاثیری مثبت، به تحکیم و تقویت وفاداری ملی به نظام در بین مردم کمک کرده است، موضوعی که دقیقا، نقطه مقابل هدف و آرزوی نامحقق دشمنان بوده است.

شکل و شیوه جدیدی از تروریسم بین المللی که در سال های اخیر، توسط غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی و در بستر دینی و مذهبی درحال طراحی و هدایت است و نمونه عینی و تجربه شده این مدل، ظهور و اقدامات جنایتکارانه داعش است، دفعات در داخل کشور و در بستر اماکن زیارتی و مذهبی دنبال شده و در تازه ترین اقدام نیز، تکفیری ها، صحن حرم مطهر شاهچراغ را گلگون کردند.

در این میان، دستگیری عامل این اقدام تروریستی توسط نهادهای نظامی و امنیتی، در کنار اخبار تلخ و تاسف آور شهادت و زخمی شدن شهروندان و زائران هم وطن، نقطه امیدبخشی به شمار می رود، امیدبخش از این رو که قطع و یقین، با انجام تحقیقات و بررسی های امنیتی و پلیسی از اقدام این تروریست تکفیری، پرده از اسرار و ابعاد حادثه برداشته خواهد شد تا معلوم شود، این جرثومه تروریستی، تکه ای از کدام پازل تروریستی بوده است.